• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Uusi yhteisprojekti aka Project Rome
Thread Modes
Shade Hunter;41857 Wrote:Hieno homma Kepponen!

Kokeile noita attachmentteja tuossa viestinteon alakohdassa. Voit uploadata kuvasi sinne ja sen voi ladata katsottavaksi.

Ennen Imageshark oli täysin ilmainen (oli prerium, mutta ei koeaikaa ilmaisesti), nyt se on historiaa

Kiitos Shade Hunter.
En ollenkaan huomannu, että tollanen mahdollisuus oli.
Toivottavasti kuvasta saa jotain selvää, kun Png oli liian iso ja jpegiä ei hyväksyny, niin laitoin giffinä..
[Maksimi koko näytti olevan 500kt]

Niin tässä tää nyt kuitenkin ois Smile

.gif   Vuoristo.gif (Size: 329.54 KB / Downloads: 9)

Reply
Kepponen;41858 Wrote:
Shade Hunter;41857 Wrote:Hieno homma Kepponen!

Kokeile noita attachmentteja tuossa viestinteon alakohdassa. Voit uploadata kuvasi sinne ja sen voi ladata katsottavaksi.

Ennen Imageshark oli täysin ilmainen (oli prerium, mutta ei koeaikaa ilmaisesti), nyt se on historiaa

Kiitos Shade Hunter.
En ollenkaan huomannu, että tollanen mahdollisuus oli.
Toivottavasti kuvasta saa jotain selvää, kun Png oli liian iso ja jpegiä ei hyväksyny, niin laitoin giffinä..
[Maksimi koko näytti olevan 500kt]

Niin tässä tää nyt kuitenkin ois Smile

Siis... Minulla ei ainakaan ole maksimikokoa. Riippuukohan se siitä paljonko sinulla on tähtiä profiilillasi tai jotain (I dunno)

Mutta mappi on aiiivan täydellinen! Erinomaista työtä Kepponen! Pystyn jo kuvittelemaan sen valmiiseen peliin.

Omia updateja pitäisi tulla pian, olen tilejä muutellut xpConfusedtä vx:älle ja muokannut tuota Isopahan kauan sitten laatimaa perusdemoa, scriptit on täydellisiä, laitan hieman grafiikkaa ja musiikkia Wink

Reply
Shade Hunter;41857 Wrote:Siis... Minulla ei ainakaan ole maksimikokoa. Riippuukohan se siitä paljonko sinulla on tähtiä profiilillasi tai jotain (I dunno)

Mutta mappi on aiiivan täydellinen! Erinomaista työtä Kepponen! Pystyn jo kuvittelemaan sen valmiiseen peliin.

Omia updateja pitäisi tulla pian, olen tilejä muutellut xpConfusedtä vx:älle ja muokannut tuota Isopahan kauan sitten laatimaa perusdemoa, scriptit on täydellisiä, laitan hieman grafiikkaa ja musiikkia Wink

Möi

Kiitos ja hyvä että mappi kelpaa Smile
Oon aikalailla tol samal tilesetil tehny noita,
kun en oo löytäny oikein mitään hyviä

Odotan jo innolla mitä oot saanu aikaseks Smile
Voisin sit kokeilla mappaa niil sun tileseteillä,
jos heität ne vaikka tänne jossain välissä.

Reply
Okei, tässä on example yhestä metsätilesettisarjasta. Jaan sen kaikkien käytettäväksi.

[Image: attachment.php?aid=7]

[Image: attachment.php?aid=8]

Siinä on pari virhettä, (esim ruukku ja kiviä) mutta muuten ihan kelpo tilesetti)

Attached Files
.png   Woods TileB.png (Size: 102.25 KB / Downloads: 199)
.png   Kuva, jossa on metsätilesettiä1.png (Size: 497.09 KB / Downloads: 194)

Reply
Moikkelis koikkelis.

Oon kyl käyny tääl kattelee päivittäin, mut en oo jaksanu vaan kirjotella mitää.. ajattelin täl viikol kokeilla tehä tolla Shade Hunterin
tilesetillä jonkun mapin Smile

EDIT:

No niin tein tälläsen 10-15 minuutissa. Halusin vaan kokeilla miten toi setti pelittää. Ja hyvinhän se toimi!

.jpg   Shade Hunterin Xp Tilesetillä 1.jpg (Size: 360.09 KB / Downloads: 10)

Saa monipuolisesti laitettuu noita kasveja ympäri mappii, niin ainakin mun mielestä näyttää kivalta.

Hyvin tehty SH! Smile

Voisin yrittää täs vklopun aikan itekin tehä jonkunlaisen tilesetin.

[Toi 500kt max kuvan koko aiheuttaa kyllä närästystä]

Reply
Hey täällä taas. Muut kiireet veivät minut viimeisen viikon ajalta (tai kahden).

Hieno mappi kepponen. Oon tehnyt myös sisäosille tilesettejä, pitää vain uploadata ne tänne jossain vaiheessa.

Olen työstänyt isopahan aloittamaa ikivanhaa scriptidemoa. Oon tehnyt pelille oman windows grafiikan, ja muokannut tuota menu systeemiä.

Kuulette minusta aivan pian.

Reply
Hyvä juttu SH.
Melko hiljasta ollu täällä taas.

Multa on tulossa melko iso mappi lähiaikoina.
Teen sitä pikku hiljaa eteenpäin.

Reply
Pahoittelen pitkää poissaoloani! Lueskelen juonen läpi ja ajattelin taas osallistua projektiin näin suurimpien kiireiden mentyä ohi.

Reply
Hieno juttu! Kyllä tästä tulee vielä jotain! Työskentelen tänään ja huomenna hulluna saadakseni sen rakenteellisen perusdemon valmiiksi.

Edit: Löysin scriptin, jolla xp pitkät characterit voisi saada peliin toimivina, ja se toimii kuin unelma! Käytetäänkö siis xp ukkoja pelissä? Ne näyttävät paremmilta kuin yhden tilen kokoiset characterit.

Reply
Motivaatio hukassa..

Reply
Sori kepponen, olen ollut lomailemassa! Toivottavasti et aio hylätä projektia. Voi harmi, tämä ei edisty, jos en ole paikalla... No myönnän... ei tämä itsestään valmistu, aion tehdä oman osani tämänhetkisissä lupauksissani valmiiksi.

Hei kepponen, otan tämän projektin jälleen tekosille, tein juuri äsken kaupunkirilesetin ja linnatilesetin. Lähetän ne sulle privatesti sähköpostin kautta. Näkyykö se sun profiilissa? Siis email?

Minulla siis on sinulle työnanto. (Ettet tee vain randomeja mappeja) nykyisen juonen mukaan peli alkaa viinitilalta. Miltä kuulostaisi, jos tekisit siitä mapin? Annan lisäohjeita sähköpostin kautta.

Joo, on motivaatio kadoksissa, kun en ole kepposen lisäksi ollut varma kukatässä on mukana, ja kuka ei.

Edit: olen tehnyt viimeisten viikkojen aikana SE ja BGS:iä. Myös ylemmässä vietissä lukee, että teen perusdemoa. Joo, teen sitä myös, sen valmistus vie vain aikaa.

Reply
Shade Hunter;41893 Wrote:Sori kepponen, olen ollut lomailemassa! Toivottavasti et aio hylätä projektia. Voi harmi, tämä ei edisty, jos en ole paikalla... No myönnän... ei tämä itsestään valmistu, aion tehdä oman osani tämänhetkisissä lupauksissani valmiiksi.

Hei kepponen, otan tämän projektin jälleen tekosille, tein juuri äsken kaupunkirilesetin ja linnatilesetin. Lähetän ne sulle privatesti sähköpostin kautta. Näkyykö se sun profiilissa? Siis email?

Minulla siis on sinulle työnanto. (Ettet tee vain randomeja mappeja) nykyisen juonen mukaan peli alkaa viinitilalta. Miltä kuulostaisi, jos tekisit siitä mapin? Annan lisäohjeita sähköpostin kautta.

Joo, on motivaatio kadoksissa, kun en ole kepposen lisäksi ollut varma kukatässä on mukana, ja kuka ei.

Edit: olen tehnyt viimeisten viikkojen aikana SE ja BGS:iä. Myös ylemmässä vietissä lukee, että teen perusdemoa. Joo, teen sitä myös, sen valmistus vie vain aikaa.

Tarkotin että olin tekemässä isoo karttaa, joka on viel kesken, mut en vaan jaksa tehä sitä nyt.. Teen sen kyllä loppuun.
EN meinaa hylätä projektia Smile
On vaan niin paljon kaikkea muuta.
Ja maili johon voit laittaa viestiä on thekepponen@hotmail.com
Teen ilomielin sen mapin Smile

EDIT: Sain sun mailin ja alotan mapin suunnittelun. Heti kun saan jonkun järkevän tilesetin, niin pistän sen sit vauhdilla (mutta huolella) kasaan Smile

Reply
Hei Kepponen, oletko jo saanut mun viestini ja tilet jotka lähetin sähköpostitse?

Reply
Shade Hunter;41907 Wrote:Hei Kepponen, oletko jo saanut mun viestini ja tilet jotka lähetin sähköpostitse?

Oli näköjään menny roskapostiin.
Mutta sieltä löyty, eli kyllä sain.
Aloitan nyt viikolla tekemään sitä mappia Smile

Reply
Hyvä, että sait, pelkäsin, ettei lähettäminen onnistunut.

Sain juuri äksettäin Windows 8 koneen , jossa rpg maker ace toimii aivan mahtavasti. Se nopeuttaa yhteisprojektin tekoa Big Grin

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)