• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan ([email protected])
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Uusi yhteisprojekti aka Project Rome
Thread Modes
Ok, hei taas. En halua luovuttaa projektissa, vaikka vain pari harva projektin tyyppi käy täällä keskustelua. Tässä on potentiaalia, pitää vaan saada hommat alkuun.

Ehdotuksena on tämä: meidän ei ehkä tarvitsisi säveltää musiikkia peliin, sillä se vie aikaa ja voisimme alkaa projektin työstämisen mahdollisimman pian. Olen laittanut pohjalle pari kappaletta, jotka ovat hyvälaatuisia, ja niitä voisi käyttää projektissa. Lataan ne tänne tämän päivän aikana. Tai lähipäivinä.

Älkää luovuttako heti, vaikka projektin alkuinnostuksen jälkeen täällä on näyttäytynyt vain pari 4 tyyppiä. Voisi edes suoraan sanoa onko enää projektissa mukana vai ei ole, eikä tarvitse harrastaa mitään mykkäkoulua Big Grin . Jos ihmiset informoi toisiaan, niin sitten alkaa tapahtua.

Tarvitaan ihmisiä, jotka alkaisivat kerätä materiaalia projektia varten. Musiikkia, ääniä, tilesettejä yms. Sitten kun on ne kasassa niin kaikki voi alkaa...

Ps. Isopahalle, en pääse tuohon wikisivuun kirjautumaan... Sad

Reply
Moro.

Mulla on aika kiire viikko, niin en ehdi hirveästi tällä viikolla peliin paneutua.
Mutta olen ainakin projektissa mukana. Pitäisi kattella yhdessä hyviä resursseja. Niitä tilesettäjäkin pitäisi löytää, jotta pääsisi mappaamaan.

Mutta tosiaan, yritetään saada homma pyörii kunnolla! Smile

Reply
Päivää taas! Siis... tässä on kappaleita projektia varten kuvana. Ei vielä latauslinkkiä.

Jaanko latauslinkin julkisesti kaikille vai yksityisviesteillä projektin jäsenille?

Pitää lähettää viestiä vielä Fungukselle musiikkia koskien. Eli sävelletäänkö. Mielummin sävellettäis musaa tähän, koska orginal soundtrackki on aina parempi.

Maralle pitäisi lähettää myös viestiä hahmosuunnittelusta ja juonesta. Häneltä en ole kuullut vielä mitään hahmoja koskien, ja kysyn häneltä juonesta.

Attached Files
.png   music.png (Size: 9.07 KB / Downloads: 10)

Reply
Nopee päivitys.

Kovin on hiljasta tääl.

Oisin kiinnostunu kuulee noita sun musiikkeja SH Smile

Ja teen jonkinlaista metsä karttaa tohon meidän peliin.

Reply
Joo, oon vain oottanut, vastaako kukaan viesteihin, ihmiset on todella hiljaa.

Joo, uploadaan ne mahdollisimman nopeasti. Big Grin

Reply
Moro.

Tollaset väsäsin suht nopeesti. Kyselisin vaan, että kumpi on teidän mielestä parempi?
Vai onko ne molemmat ihan persiistä.

http://www.mediafire.com/view/myfiles/#48jyol78cx3b88g

http://www.mediafire.com/view/myfiles/#q64uq0jc979vzsj

Semmmosta.

Reply
Noniin, back to business. Projekti kieltämättä etenee hyvinkin hitaasti mikä selittynee sillä, että käytännössä ainoastaan Shade Hunter ja Kepponen edes yrittävät viedä sitä eteenpäin. Projekti on tällä hetkellä hyvin höttöinen; meillä ei ole selkää tavoitetta ja runkoa, jota seurata niin, että ihmisillä pysyisi mielenkiinto yllä.

Lukaisempa kohta vielä tuon Shaden kirjoittaman juoni-idean läpi ja annan siihen kommenttini. Voisit myös noita musiikkeja laitella kuultavaksi, ne ovat varmasti hyviä Smile

@Kepponen: Itse tykkään molemmista kartoista. Tuossa tummemmassa versiossa tulee vaikutelma, että ollaan todella synkässä metssä kun taas toisesta tulee kuva hieman harvemmasta metsästä.

Reply
Joo hei taas, ihmettelin minne olit kadonnut Big Grin

Olen ottanut musiikkien lisäksi ääniä erilaisiin tilanteisiin, kuten kyläään, tavernaan, luolastoon ja yms. Aika hyvätasoisia.

Laitan ne musiikit nyt heti, pitäisikö laittaa ne kaikkien otettavaksi vai ihan privatesti?

Mukava, että Kepponen jaksaa ahertaa noitten karttojen parissa, pitää tehdä oma osani työstä.

Reply
Shade Hunter;41840 Wrote:Joo hei taas, ihmettelin minne olit kadonnut Big Grin

Laitan ne musiikit nyt heti, pitäisikö laittaa ne kaikkien otettavaksi vai ihan privatesti?

Tässä on ollut kaikkea, on pitänyt muuttaa, tehdä viimeisiä kouluhommia, käydä töissä sekä tehdä muita bisneksiä eli suomeksi tylsiä asioita olennaisten tieltä Big Grin

Tee miten haluat noiden musiikkien kanssa. Tuskin se haittaa jakaa niitä kaikkien keskenkään, mutta jos halutaan säilyttää jonkinlainen jännitysmomentti niin pidetään piilossa Smile

Reply
http://speedy.sh/H4HFK/BGM.rar

Reply
Moi.

Kuuntelin noi musiikit läpi. Oliko ne sun tekemiä kaikki Shade?

Oli kyllä hyviä. Tosin mun mielestä Battle musat ois voinu olla enemmän johonkin Tension kohtaan ja oisin ehkä kaivannut vähän erilaista Battle musaa.

Toisaalta oon taas tottunu Final Fantasy tyyliseen musaan, niin johtuu ehkä siitä. Tälläiseen peliin ne voivatkin sopia ihan hyvin.

Yritän nyt jonkinlaisia mappeja tässä väsää, mutta olen iltavuorossa tän viikon, niin voi olla että vähiin jää tältä viikolta tekemiset. Kun aamulla ei jaksa herää ja illalla ehtii korkeintaan syödä ja mennä nukkuu Big Grin

Reply
Kepponen;41845 Wrote:Moi.erilaista Battle musaa.

Toisaalta oon taas tottunu Final Fantasy tyyliseen musaan, niin johtuu

Kuuntelin noi musiikit läpi. Oliko ne sun tekemiä kaikki Shade?

Oli kyllä hyviä. Tosin mun mielestä Battle musat ois voinu olla enemmän johonkin Tension kohtaan ja oisin ehkä kaivannut vähän ehkä siitä. Tälläiseen peliin ne voivatkin sopia ihan hyvin.

Yritän nyt jonkinlaisia mappeja tässä väsää, mutta olen iltavuorossa tän viikon, niin voi olla että vähiin jää tältä viikolta tekemiset. Kun aamulla ei jaksa herää ja illalla ehtii korkeintaan syödä ja mennä nukkuu Big Grin

Joo, en ole säveltänyt noita, ne on säveltänyt Jeff van Dyck Big Grin

En olisi ehtinyt vain parissa viikossa tehdä noin paljon tähän projektiin, vaikka luultavasti samanlaista (ellei parempaa) jälkeä olisin saanut (kuulostaa aika itserakkaalta Confused ).

Siis mietin, että jos ihmiset eivät ole aktiivisia, niin näin aluksi voisimme käyttää muiden tekemiä musiikkeja, ja sitten jos innostus nousisi, niin tekisimme omia kappaleita.

No jos pelisse taistelut käydään itse mapissa eikä screeni säry taistelun, niin nuo musiikit voivat sopia niihin. Joo, Final Fantasy- musiikki on hienoa. Olisi kumminkin parempaa, jos käyttäisimme erilaista musiikki tyyliä perinteisestä rpg tyylistä.

Mietin, että pitäisi varmaan laittaa jonkinlaisia selkeitä tavoitteita, minulla on idea.

Tehtäisiin joku listaus mitä esimerkiksi 2 viikon aikana pitää tehdä/etsiä. Jos juoni vaatii 2 kaupunkimappia, 5 musiikkia, tilesettiä ja yms., niin ihmiset voisivat ilmoittautua estimään noita tiettyjä asioita, ja kahden viikon pasta ne kerättäisiin ladattavaksi tuon speedysharen kautta.

Projekti voisi saada eloa aikaan, ettei projektin jäsenet olisi toimettomina.

Reply
Shade Hunter;41846 Wrote:Joo, en ole säveltänyt noita, ne on säveltänyt Jeff van Dyck Big Grin

En olisi ehtinyt vain parissa viikossa tehdä noin paljon tähän projektiin, vaikka luultavasti samanlaista (ellei parempaa) jälkeä olisin saanut (kuulostaa aika itserakkaalta Confused ).

Siis mietin, että jos ihmiset eivät ole aktiivisia, niin näin aluksi voisimme käyttää muiden tekemiä musiikkeja, ja sitten jos innostus nousisi, niin tekisimme omia kappaleita.

No jos pelisse taistelut käydään itse mapissa eikä screeni säry taistelun, niin nuo musiikit voivat sopia niihin. Joo, Final Fantasy- musiikki on hienoa. Olisi kumminkin parempaa, jos käyttäisimme erilaista musiikki tyyliä perinteisestä rpg tyylistä.

Mietin, että pitäisi varmaan laittaa jonkinlaisia selkeitä tavoitteita, minulla on idea.

Tehtäisiin joku listaus mitä esimerkiksi 2 viikon aikana pitää tehdä/etsiä. Jos juoni vaatii 2 kaupunkimappia, 5 musiikkia, tilesettiä ja yms., niin ihmiset voisivat ilmoittautua estimään noita tiettyjä asioita, ja kahden viikon pasta ne kerättäisiin ladattavaksi tuon speedysharen kautta.

Projekti voisi saada eloa aikaan, ettei projektin jäsenet olisi toimettomina.

Jep jep.

No mä kattelinkin ku siinä luki se Jeff van Dyck.
Mutta tosiaan sun musiikkia olen tuolta soundcloudista kuunnellut ja kuulostaa mielettömän hyvältä.

Ja toi tavote listaus ois hyvä! Saatais tosiaan sitten eloa tähän projektiin.
Mä ainakin kaipaisin todella paljon tilesettejä.
Eli kaikki hienot ja hyvät tilesetit tänne vaan.
Sellaset mitä teidän mielestä vois pelissä käyttää.

Reply
Moi taas vaihteeks.

No mä nyt tein sen kartan loppuun.

Täytyy vaan keksii mihin laitan sen, että näätte sen.
Imageshack koeaika meni umpeen :/

Yritän tosiaan vielä opetella tilesettejen tekoa tulevalla viikolla.

Reply
Hieno homma Kepponen!

Kokeile noita attachmentteja tuossa viestinteon alakohdassa. Voit uploadata kuvasi sinne ja sen voi ladata katsottavaksi.

Ennen Imageshark oli täysin ilmainen (oli prerium, mutta ei koeaikaa ilmaisesti), nyt se on historiaa

Reply

Forum Jump:

Browsing: 2 Guest(s)