• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: VIIMEIN täälläkin; ei kestä kiittää, mutta voitte palvoa minuu ~ uu <3
Thread Modes
Notta...terse?
Kai täällä vielä elämää on?
Elkää sanoko notta meikän fail putki vaan jatkuu...
Meh...Asiaan voisi kaemma myös mennäninnannottajuu...

Wut am I doing here?

Eli siis, meikä nyt ihan sattumalta tänne tänään ilmestyi, mutta päätinpä huvikseni kuitenkin tehdä tänneKIN accon.
Itsellä ei juurikaan kokemusta eri RPG hommien tekemisestä, mitä nyt joskus tullut RPGMakerXP:llä leikittyä vuosia sitten.
Muuuuuuut-ta en voinut olla huomaamatta notta täällä siis on myös tarvetta esmes grafiikoille ja musiikeille jos joku vain tekee, ne?
Molemmissa yritän koko ajan kehittyä joten...Jea. That's my reason for joining this party.

Tulen todenäkösesti tekemään jossain vaiheessa jonkinmoisen aihen,
jonne tulen sitten molempia asioita laittamaan.
Mikäli joku haluaa nyt kumminkin jotain ennakkoa, niin Court Records (Ace Attorney foorumi) paikasta löytyy mm. sellainen aihe kuin Z Universe, jossa on meikän tekemiä ja editoimia spritejä.
Musiikkeja löytyy tottakai YouTubesta, niin edittejä taaskin kuin myös originaaleja teoksiakin.

Ottakaa huomioon tosin notta vanhimmat työt ovat laadultaan mitä ovat...
Meikä on vain matkan varrella kehittynyt jonkun verran ja pidän ne vanhatkin työt esillä lähinnä itseäni varten.
Ihan vain jotta voin verrata vanhoja ja uusia tekeleitäni keskenään ja huomata että olen oikeasti kehittynyt.

Luonteesta

Hhhh...Siittä onkin aikaa kun viimeksi liityin mhinkään foorumiin... (anteeksi; I'm having a nostalgiapommi)
Mutta näissähän olisi tarkoitus jotain itsestään laittaa, correcto?
Nojaa...Meikä nyt on tällainen hidas satakuntalainen.

Tykkään puhua kaikenmailman murteilla ja myös solkottaa esmes englantia silloin tällöin, vaikken aina täysin osaakkaan.
So no hard feelings jos teen tätä, ja?
Luonteeltani olen tällanen...Meh...No olen kuulemma hyvin leppoisa ja mukava ihminen mitä nyt paria tyyppiä olen kuunnellut. Äkkipikainen tosin, mutta gummiskin ihan mukava tyyppi.
Valitettavasti tosin meikä on ujo ja muita vierästava ihminen, notta vaikka olenkin aika tuttavallinen niin muiden on silti tehtävä aloite meikään liittyen. Yritän vain tällaila höpöttäen piilottaa hermostuneisuuttani or something.
Eli suomeksi; olkaa meikän suhteen optimistisia, kärsivällisiä, yms. Varmaan tulen tämän paikan vakkariporukan kanssa vielä toimeen, trust me; miun kanssa on helppo tulla toimeen kunhan minuu oppii tuntemaan, mutta aikaa tämä rosessi tulee vaatimaan.
Olen myös aika lapsellinen ja varsinkin oma lapsuus ja siihen liittyvät aiheet ovat omaa sydäntäni lähellä ja tulevat varmaan ikuisesti pysymäänkin.

Oh, mikäli täällä on porukkaa mm. Mashpulpin striimeistä, Anime Clanista tai muilta animefoorumeilta; niin kyllä; meikä on SE Zinle.
Kukaan ei tunne, mutta kaikialla kyllä liikun. ...jälkijunassa, mutta kuitenkin. Oh ross...

Anime & Manga

Kyllä, olen AniMa fani, so sue me Sue Ellen.
Manga puolelta ne suurimmat hitit ovat tyyliin Azumanga Daiohia ja Yotsubaa, mutta kyllä meikä edelleen Narutoakin lukee...Siitä on vaan jotenkin vaikea päästää irti.
...Sen sijaan Bleachit ja muut tällaiset olen jo dropannut armotta...
Ennen luin paljonkin, mutta nykyään keskityn enemmän lyhyisiin sarjoihin. Eipä silti, kyllä niitä pitempiäkin sarjoja tulee luettua, mutta lyhyet ja hauskat ovat TÄLLÄ HETKELLÄ meikällä huudossa.
Aika paljon tulee luettua myös humoristisia ecchi mangoja tai muita omituisuuksia. Esimerkiksi sarjat kuten Girls Saurus DX (ihanaa ja hauskaa haaremimangaa, tuli ikävä Love Hinaa) ja sarjat kuten Sundome joka oli eräänlainen WTF kokemus, mutten silti voinut lopettaa lukemista.

Animepluolella meikällä on ja tulee aina olemaan kirkas lista ykkönen. Muumit.
Tuossa ylenpänä jo sanoin että oma lapsuuteni on minulle erittäin tärkeä aihe ja mikäpä sitä paremmin edustaisi kuin muumit?
Sydämelliset hahmot, hauskat seikkailut, kaunis Sumio Shiratorin säveltämä musiikki ja huumori jonka on nyt lapsuudesta päästyään oppinut huomaamaan paremmin.
Ehdoton animesarjojen ykkönen meikälle.

Ehh....Tästä saisi jo jotain listaakin aikaiseksi, mutta...Moving along.

Elokuvat ja musiikki

Meh...Kaikki on vähän sillee nän-nän-nää tältä osastolta.
Enimmäkseen koska, äitiäni lainaten; minulla on niin outo maku.

Kuuntelen esmes Popedaa, Ramsteinia, Juice Leskistä, Asian Kung-Fu Generationia, pelimusiikkeja, ballaadeja, Indicaa, Nightwishiä, Esa Pakarista, John Williamsia...The list goes on.
Enimäkseen kyllä tykkään kuunnella...Emotionaalista musiikkia, kaiketi. Tai ylipäätään eri elokuvien ja TV sarjojen musiikkeja.
Eli musiikkimakuni on HYVIN laaja. Ainoastaan räppi ja kaikki sellainen tökkii...Elkää nyt käsittäkö väärin, meikä ei siis todellakaan tällaista kuuntele, mutta silloin tällöin törmään pariin räp biisiin joita oikeasti jaksan kuunnella. Jos se on sellaista että siinä on ylipäätään jokin sävelmä ja yleisfiilis toimii, kyllä minä sitä hiukan kuuntelen.
Esimerkkejä tällaisista on mm. Petri Nygårdin Paska Maailma ja Linkin Park Numb Encore.
Mutta lemppareita ovat siis kaikenlaiset pelimusiikit ja elokuvien istrumentaalimusiikit, jos ne on tehty niinko proConfusedti Tongue

Näitä kuunnellessa meikälle o kehittynyt myös oma tyyli, jonka sanoisin olevan...hmmm...No jotkin meikän tekemistä kappaleista ova aika lailla Yoko Shimomuran tyylisiä, mutta selvästi vielä tämän töistä erottuvia.

Elokuvat...Ja TV....Nojaah...Jos alkaisin luetella lempparipiirrettyjä tässä viestissä, jotka eivät olisi animea, tulisi tästä pitkä lista...Kaikki piirretyt mitä nyt lapsuudessa näin luulisin.
Mutta jos jotain on mainittava, niin ainakin nyt Sherlock, House, The Walking Dead ja Poirot.

Elokuvistakaan on paha sanoa, kun on niin kauhean vaikeata valita ne juuri parhaat,
mutta joitakin suosikkielokuviani ovat mm.
- Notre Damen Kellonsoittaja (Disney)
- Egyptin Prinssi
- Sweeney Todd
- The Dark Knight (tottakai)
- Green Mile

Nuo nyt ainakin.

Pelaaminen

Yllärille pylläri. Meikä tykkää pelata.
Lempikonsolini on siis Nintendo DS ja 3DS, mutta kyllä miulta myös PS2 ja PS3 kin löytyy.
Sitten löytyy GBA SP, jolla voin kivasti mennä kaikkia GB Colorin pelejäni. (olen onnistunut hajottamaan vanhan GB colorini ja GBA:ni...Mutta alkuperäinen DS on kyllä vielä ihme kyllä ehjänä ja toimii, mitä nyt akku suoranaisesti **ttuilee...)

Tykkään pelailla kaikenlaisia RPG pelejä ja tasohyppelyitä, mutta suuressa huudossa ovat kaikki visual novellitkin, kuten Kyle Hyde pelit ja 999 pelit, joista jatko osa Virtues Last Reward muuten pesi edeltäjänsä vain NIIN pahasti. <3
Nuo ovat ne meikän lempipelit pähkinänkuoressa.

Toiminta, räiskintä, tappelu, ralli...Meh...Ei ihan miun juttuni.
Kyllähän minäkin siis kaveriporukassa saan tonneittain hupia mm. DBZ Budokai 3:n kanssa, mutta yksinään...Meh...
Seikkailupelit, jotka unohdin myös mainita, ovat enemmän ne meikän juttu.

Heitän vaikka myöhemmin listan meikän GameFaqsiin, notta tierätte mitä mie pelailen...

Ja aikani omituisuutena, kuten monet muutkin, pelaan League of Legendsiä totta kai.
Mikäli täältä nyt sitä pelaavia löytyy, niin meikän saa kyllä lisätä listalleen, kunhan et oleta meikän olevan mikään...pro. Olen edelleen pahassa kehitysvaiheessa.
Mutta siis...Jos joku nyt haluaa meikää siinä lisäillä, niin accoja miulla on kolme. Yksi EU Eastilla, yksi EU Westillä ja yksi NA servulla. Kaikki nimeltään Zinle.
Mutta lisätkää mielellään tuo EU West sitten, ki-toos. Se on meikän main acco, ko kaveriporukka pelaa vallan sillä. Eastia en enää käytä juurikaan ja NA:n olen ttehnyt vain varalle.
Vielä kerran; Mikäli tahdotte pelaille meikän kanssa; by all means you're welcome. Just two rules;
1. Tristana on minun main hahmo. Joka sen minulta vie, varautukoon notta minun on pakko opetella uusi hahmo lennosta.
2. Jos olet tiukkapipo tappooni poikittain oleva rage peaaja joka ei kestä häviötä; jätä väliin.

Nippelitriviaa

- Lempivärini ovat punainen ja musta. Mielellään keskenään. Myös valkoinen ja sininenkin kuuluvat väriskaaloihini...Meh...kaikki tällattet kivat värit you know.
- Silmieni väri on siniharmaat, tai niin nuo väittävä niiden olevan, mutta kyllä mie näitä turkooseiksi väittäisin tjv... -.-'
- Lempi hymiöni ovat ^_^ :3 ;_;
- Yleisin lainaukseni on "...Meh..."
- Pituuteni on sellaiset 150 - 170 cm... ...EN. VAAN. ***TU. TIEDÄ. / MUISTA. Lyhyt kummiskin... TT__TT
- Lempimarjani on vadelma
- Lapsuudessani Turtlesit olivat Batmanin yläpuolella
- Pelkään kuollakseni hammaslääkäriä
- En ole uskovainen, mutten sanoisi itseäni ateistiksikaan
- Tällä hetkellä opettelen soittamaan kitaraani, vaikka haluasinkin ostaa ennemmin pianon tai EDES koskettimet.... ;_;
- Tykkään keräillä jännän näköisiä esineitä, esmes simpukan kuoria, koristekiviä tai muuta roskaa
- Laatikkoruoat ovat minusta kamalaa pökäleruokaa, paitsi porkkanalaatikko ja lanttulaatikko
- Lempinumeroni on aina ollut 2, minkä takia lempikirjaimenikin todenäköisesti on sitä muistuttava Z
- Tykkään arvoituksista ja puzleista, vaikken niitä osaisikaan ratkaista. Myös sudokut ovat kivoja
- Pidän enkeleistä
- Tällä hetkellä yritän kehittää omaa mangaani, Finis Vitae, mutta kun olen niin penteleen laiska... -_-' (if all else fails; I make an RPG)
- Sukulaisistani, tai koko elämästäni, tärkein henkilö minulle on ollut ukkini, joka kaksi vuotta sitten kuoli
- Pepsi > Coca Cola
- Tykkään parsakaalista ja kukkakaalista ihan raakanakin
- Elin viimekevään syömällä tyyliin kaksi paprikaa päivässä. Kiloja karisi komiasti, mutta kyllä sitä syksyllä tulikin sitten mässättyä senkin edestä...
- Jos puheenaiheena on vastakkainen sukupuoli, niin makuni on tyyliä söpö > hot
- Pidän suklaasta...Ylläri...

Voisin tietty kirjoittaa varmaan enemmänkin, mutta eiköhän tää lässynlää saa jo riittää.
Kysyä aina saa, kyllä meikä vastaa.

Joten...Terse.

Oh, vielä yksi juttu...Mites mites...Onkos linkit sigissä sallittuja tjv?
Ajattelin linkittää mm. YouTubeni sigiin tai jotain, mutta...Jätin toistaiseksi väliin.

Mutta joo...Kaikki mahdolliset kysymykset tervetulleita tottakai.
Menen nyt hieman tutkailemaan näitä fooruja vähän tarkemmin.
*pending // Coming soon(?)*

Reply
Huhhuh. Aika kattava esittely.
Tervetuloa tänne nukkuvalle (puoliksinukkuvalle) foormulille, ja toivottavasti viihdyt.
Smile
Mutta en aio palvoa sinua kun muuten suuri Baal suuttuu ja heittää minut hornan liekkeihin.
Big Grin :?

Reply
Zinle;40947 Wrote:Oh, vielä yksi juttu...Mites mites...Onkos linkit sigissä sallittuja tjv?
Ajattelin linkittää mm. YouTubeni sigiin tai jotain, mutta...Jätin toistaiseksi väliin.
Tietääkseni saa, tuskin tuosta vahinkoa koituu kenellekään (korjatkaa jos olen väärässä, ehkä Isopaha tietää koska on kaikkitietävä jumalamme)

Olisi muuten kiva kuunnella musiikkiasi, teen itsekin musaa (olen enemmän producer kuin säveltäjä, sillä olen huono säveltämään, ei sillä että olisin hyvä tuottajakaan). Yoko Shimomurahan on säveltänyt Kingdom Heartsien soundtrackit, kai? (korjaa jos olen väärässä)

ja koska en osaa kirjoittaa, pistän tähän gifin koska gif on paras :D ja TOP ja kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja täs pitää et kuva tarkoittaa et moi ja toivottavasti viihdyt

[Image: top_wave.gif]

ps. hieno esittely

Reply
Quote:Oh, vielä yksi juttu...Mites mites...Onkos linkit sigissä sallittuja tjv?

Kyllä se passaa Smile Kunnioitettavan älykästä oikeesti kysyä ensin ennenkuin tekee mitään, monet olisivat vain kokeilleet onneaan...

Ja tervetuloa joukkoomme muutenkin, toivottavasti viihdyt!

Reply
Herranjestas, joku on oikeesti tehnyt kunnon esittelyn! ;o Ihailtavaa :3
Tervetuloa vaan sekalaiseen sakkiimme, graafikoista on tällä foorumilla juuri sopivasti ollut pulaa.

PS. Jos et ole uskovainen muttet ateistikaan, olet varmaankin agnostikko (siis uskotaan, ettei voi tietää varmaksi onko mitään jumalaa vai ei).
PPS. Pepsi <<<<<< Coca-Cola ;>
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Oiii upea esittely! Smile
Itseltänikin löytyy GBA SP, PS2, PS3 ja 3DS Smile
Lisääppäs mut kaveriksi ainakin näihin:
3DS FC: 4597-0060-4096
PSN: tuhoj
The Walking Dead on yksi lempparini!

Niin ja tervetuloa RPG Maker Finlandiin!

Reply
*osoittaa eeppistä kunnioitusta*
Älä kysy. Olen se outo hyypiö joka saa hyviä ideoita jotka kaatuvat siihen että kukaan ei osaa/jaksa tehdä niitä.

Reply
meyvn MaRa;40961 Wrote:Herranjestas, joku on oikeesti tehnyt kunnon esittelyn! ;o Ihailtavaa :3
Tervetuloa vaan sekalaiseen sakkiimme, graafikoista on tällä foorumilla juuri sopivasti ollut pulaa.

PS. Jos et ole uskovainen muttet ateistikaan, olet varmaankin agnostikko (siis uskotaan, ettei voi tietää varmaksi onko mitään jumalaa vai ei).

En oo nyt aivan satavarma asiasta, mutta minusta agnostikko ei usko (ainakaan muistamani määritelmän mukaan) siihen ettei voi olla varmoja että jumalaa ei voi todistaa olevaksi tai olemattomaksi, vaan on pikemminkin ateismin ja teismin (uskovaisuuden) välissä, että voi olla ja voi olla olemattakin...

Niin ja tervetuloa joukkoon Zinle
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Pyhänkoski;40968 Wrote:
meyvn MaRa;40961 Wrote:Herranjestas, joku on oikeesti tehnyt kunnon esittelyn! ;o Ihailtavaa :3

En oo nyt aivan satavarma asiasta, mutta minusta agnostikko ei usko (ainakaan muistamani määritelmän mukaan) siihen ettei voi olla varmoja että jumalaa ei voi todistaa olevaksi tai olemattomaksi, vaan on pikemminkin ateismin ja teismin (uskovaisuuden) välissä, että voi olla ja voi olla olemattakin...

Niin ja tervetuloa joukkoon Zinle

Meidän uskonnonope ainakin selitti agnostismin siten, että uskoo, ettei voida todistaa onko mitään jumalaa olemassa. Tätenhän uskotaan, että jumala voi olla olemassa tai sitten ei ole. Täten ne ovat täysin samoja asioita. Kyse on siis täysin sematiikasta. Big Grin
(ja sori tää off-topic btw)
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Quote:Pepsi > Coca Cola

Noh, tervetuloa tähänkin porukkaan.

Reply
Terve.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)