• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: PENTTI, YLÖS SÄNGYSTÄ! [VX]
Thread Modes
Elikkä nyypän "return to business" projektin thread. Päähenkilö(?) on Pentti, joka täyttää 17 vuotta. Tämän äiti lähettää Pentin pelastamaan maailmaa jne. Koska se on hänen velvollisuutensa (Pentin äiti haluaa rahaa), menee Pentti uskolliselle(vanhalle) arkulleen(työkalulaatikko), ottaa aseensa (lapio) ja lähtee matkalleen ympäri maailmaa (tai ainakin kylän limojen täyttämään kaivon pohjalle. Johon on ilmestynyt hiton tietäväinen Felyne.)

No jaa, tulee siitä kyllä ihan oikeita rpg elementtejä, mutta kaikki huumorilla höystettynä. Hahmoja on tulossa ainakin neljä, ehkä useampi jos muistan kuinka ryhmän vaihdokset tehdään.

Saatu valmiiksi tähän mennessä:
Muutama pikku scriptin pätkä, surkea mini luolasto, outoa huumoria ja arvatkaa mitä, vain yksi mahdollinen tapa bugittaa mokoma peli!
Älä kysy. Olen se outo hyypiö joka saa hyviä ideoita jotka kaatuvat siihen että kukaan ei osaa/jaksa tehdä niitä.

Reply
Aika eeppinen juoni ja nimi kyllä! Big Grin

Reply
Juuh kiitoksia. Taidot taitavat olla tallella, ihan hyvin on lähtrnyt etenemään minulla. Olen jopa saanut toisen hahmon liitymään siinä missä piti. Kyllä tässä vielä päästään repeilemään mokomalle amatööri-pelin sutjautuksille.
Älä kysy. Olen se outo hyypiö joka saa hyviä ideoita jotka kaatuvat siihen että kukaan ei osaa/jaksa tehdä niitä.

Reply
Mikuel;40896 Wrote:Juuh kiitoksia. Taidot taitavat olla tallella, ihan hyvin on lähtrnyt etenemään minulla. Olen jopa saanut toisen hahmon liitymään siinä missä piti. Kyllä tässä vielä päästään repeilemään mokomalle amatööri-pelin sutjautuksille.

Taidat ihan vx:ällä tehdä tuota porjektia. Onnea siihen. Jos nimikin ja alkutapahtumat ovat tuollaisia, niin pelistä tulee varmasti aika jännä.
Onnea siihen ja olisi hauska pelata sitten kun tuo valmistuu.
Big Grin

Reply
Juu, VX:hän tämä... Annan hyvän vihjeen, kaikki mihin pentti reagoi kannattaa tutkia. Jotkut antavat tavaran vasta usealla yrityksellä

Reply
Huomio... Haluaisin kysäistä pientä apua ekan luolaston vihujen tasapainottamisessa... Kukaan kiinnostunut ottamaan vastan lyhyehkön demon, jossa pääsee about ekaan pomoon asti? Kaipaisin mielipiteitä mm. Pentin ja hänen felyne liittolaisen tasapainosta suhteessa toisiinsa ja eri vihollisiin.

Reply
Mikuel;40974 Wrote:Huomio... Haluaisin kysäistä pientä apua ekan luolaston vihujen tasapainottamisessa... Kukaan kiinnostunut ottamaan vastan lyhyehkön demon, jossa pääsee about ekaan pomoon asti? Kaipaisin mielipiteitä mm. Pentin ja hänen felyne liittolaisen tasapainosta suhteessa toisiinsa ja eri vihollisiin.

Mielelläni olisin valmis latailemaan demon. Laita vain pari screenshottia tähän topikkiin, niin suostun latailemaan.
Kysäisen vain...
Ootko laittanu demoon mitään musiikkeja?
Ootko mitään scriptejä laittanu peliisi?

Reply
En kumpiakaan, en muista miten hitossa ne tehtiin ^^" Kuten sanoin, tämä on come back projekti, jolla yritän muistella miten hommat toimivat.

Reply
Arvatkaa kuka menetti rpg makerinsa ja tiedot kun asensi uuden käyytöjärjestelmän...
Meinaan aloittaa tämän uudestaan jos kiinnostusta on.

Reply
Olisi kiinnostusta nähdä minkälaisen pelin olet tekemässä! Kiinnostusta varmasti on Smile

Reply
Ok, aloitan uudestaan sitten.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)