• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Last world I (VX)
Thread Modes
Mara, sulta puuttuu tarvittava fontti. Valden varmaan tarvii antaa se sulle, ellei sitä oo tullu mukana.
Vai onko ihan salaamaton/puristamaton paketti, että saisit editorisa auki?
Sieltä pääsis varmaan main scriptin kautta muuttamaan sitä...
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Quote:Mara, sulta puuttuu tarvittava fontti. Valden varmaan tarvii antaa se sulle, ellei sitä oo tullu mukana.
Huomasin äsken hieman posteja selailtuani, että meikältä tosiaan puuttui fontti, johon Valde vieläpä antoi linkin! xd Tosin äsken kun koitin ladata, huomasin, että fontti onkin maksullinen ja maksaa noin 40€. :/
Ja mietitäänpäs. Kerroin ladanneeni RTP:n. Tästä kuka tahansa RPG Makereista tietävä voi päätellä, että jos jollakulla olisi kyseinen Maker käytössä, häneltä löytyisi RTP valmiina, josta voidaan päätellä, ettei mulla ole RPG Maker VX:ää, jolla voisin avata projektin. ;>
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Quote:
Quote:Mara, sulta puuttuu tarvittava fontti. Valden varmaan tarvii antaa se sulle, ellei sitä oo tullu mukana.
Huomasin äsken hieman posteja selailtuani, että meikältä tosiaan puuttui fontti, johon Valde vieläpä antoi linkin! xd Tosin äsken kun koitin ladata, huomasin, että fontti onkin maksullinen ja maksaa noin 40€. :/
Ja mietitäänpäs. Kerroin ladanneeni RTP:n. Tästä kuka tahansa RPG Makereista tietävä voi päätellä, että jos jollakulla olisi kyseinen Maker käytössä, häneltä löytyisi RTP valmiina, josta voidaan päätellä, ettei mulla ole RPG Maker VX:ää, jolla voisin avata projektin. ;>
                                                                    /\\  /\\
Mistä sitten sitä Minion fonttia sitten etsimään? (OvO)
[Image: GarfieldMasterbating.jpg]<br />

Reply
Quote:
Quote:
                                                                    /\\  /\\
http://www.fontyukle.net/en/1,minion

Reply
Quote:
Quote:
Quote:
                                                                    /\\  /\\
http://www.fontyukle.net/en/1,minion
Kone herjaa, ettei ole kelvollinen fonttitiedosto. :/
Jos Valde vaikka uppaisit fontin? =)

Reply
Ja lisäät sen sinne pakettiin muita varten, varsinki jos kerta meinaat julkasta pelin tänki forkan ulkopuolella...

Reply
Quote:Ja lisäät sen sinne pakettiin muita varten, varsinki jos kerta meinaat julkasta pelin tänki forkan ulkopuolella...

On nyt rar.tiedostona ekassa topicissa ja sisältää fontin.
Nauttikaa ;D

Reply
Nyt sain pelin toimimaan ja pelasin siihen asti, että saadaan Caithy mukaan. Kerron nyt ranskalaisilla viivoilla ajatuksiani pelin kulusta ajatusten tulojärjestyksessä:

-Jaahas, windowskin on näköjään tehty Paintilla ja vieläpä päätähuimaavalla määrällä värejä joka näyttää olevan jopa niin suuri kuin neljä!
-Kun jo pelin ensimmäisessä messagessa on divided (jaettu) kirjoitettu divined ("jumalallistettu"), en odota mitään erikoista muistakaan viesteistä.
-Huoh, perin ärpeegeehuttujuonta tämä alkuteksti med sekalaiset kielioppi- ja artikkelivirheet klisekertoimella 100.
-Eikö yhtään sekalaisempi alkuasetelma metsässä voisi olla, kun Valdemarin puheista ei löydä minkäänlaista selkoa. Kuolin taas vähän sisäisesti kun lauseen keskellä I-pronomini on kirjoitettu pienellä. Kumman kulmikas tämä metsä muuten.
-Mitäköhän nämä monsterit nyt ovat? Onko ne joitakin tietynlaisia olentoja vai pelkästään perusärpeegeemonsuja vailla selitystä niiden tulosta maailmaan yms.? Tekee mieli itkeä ja nauraa samaan aikaan, kun tappelutunnari ja voittofanfaari ovat ihan liian tuttuja. Hyi että tuo default-kursori näyttää ihan liiaksi miehen genitalialta. Se on hyvä sentään, että eivät ole aluksi liian vaikeita. Tosin alkuun nähden vievät äkkiä HP:t nolliin, onneksi sentään tulee hoitoesineitä. Levut nousevat yllättävän nopeasti.
-Ei yhtään sekavampi dialogi Valdemarilla ja kristallilla. Teksti on ollut tähän asti pullollaan pikkuvirheitä. Ja mistä Valdemar "tietää" näitä asioita? Varsinkin, kun itse en millään keksisi tulla sellaisiin päätelmiin hänen sijassaan.
-Mitä, toinen maailma? Erikoista kun on vieläpä samalla tilesetillä. Talot taas ovat naurettavia koppeja ulkoa, mutta luonnottoman isoja sisältä.
-"Se kristalli" ja "ne rauniot" kertovat aika vähän ja silti tämä tyyppi tietää heti mistä on kyse. Tämä perusvalonsankariuloste toistuu näköjään tässäkin. Lisäksi tämä musiikki yrittää selvästi tappaa minua hitaasti sisältä. Lisäksi Caithy puhuu ensin hänelle puhuttaessa kumman tuttavallisesti.

Tässä suoraa tekstiä. :\'D

Reply
Quote:Nyt sain pelin toimimaan ja pelasin siihen asti, että saadaan Caithy mukaan. Kerron nyt ranskalaisilla viivoilla ajatuksiani pelin kulusta ajatusten tulojärjestyksessä:

-Jaahas, windowskin on näköjään tehty Paintilla ja vieläpä päätähuimaavalla määrällä värejä joka näyttää olevan jopa niin suuri kuin neljä!
-Kun jo pelin ensimmäisessä messagessa on divided (jaettu) kirjoitettu divined (\"jumalallistettu\"), en odota mitään erikoista muistakaan viesteistä.
-Huoh, perin ärpeegeehuttujuonta tämä alkuteksti med sekalaiset kielioppi- ja artikkelivirheet klisekertoimella 100.
-Eikö yhtään sekalaisempi alkuasetelma metsässä voisi olla, kun Valdemarin puheista ei löydä minkäänlaista selkoa. Kuolin taas vähän sisäisesti kun lauseen keskellä I-pronomini on kirjoitettu pienellä. Kumman kulmikas tämä metsä muuten.
-Mitäköhän nämä monsterit nyt ovat? Onko ne joitakin tietynlaisia olentoja vai pelkästään perusärpeegeemonsuja vailla selitystä niiden tulosta maailmaan yms.? Tekee mieli itkeä ja nauraa samaan aikaan, kun tappelutunnari ja voittofanfaari ovat ihan liian tuttuja. Hyi että tuo default-kursori näyttää ihan liiaksi miehen genitalialta. Se on hyvä sentään, että eivät ole aluksi liian vaikeita. Tosin alkuun nähden vievät äkkiä HP:t nolliin, onneksi sentään tulee hoitoesineitä. Levut nousevat yllättävän nopeasti.
-Ei yhtään sekavampi dialogi Valdemarilla ja kristallilla. Teksti on ollut tähän asti pullollaan pikkuvirheitä. Ja mistä Valdemar \"tietää\" näitä asioita? Varsinkin, kun itse en millään keksisi tulla sellaisiin päätelmiin hänen sijassaan.
-Mitä, toinen maailma? Erikoista kun on vieläpä samalla tilesetillä. Talot taas ovat naurettavia koppeja ulkoa, mutta luonnottoman isoja sisältä.
-\"Se kristalli\" ja \"ne rauniot\" kertovat aika vähän ja silti tämä tyyppi tietää heti mistä on kyse. Tämä perusvalonsankariuloste toistuu näköjään tässäkin. Lisäksi tämä musiikki yrittää selvästi tappaa minua hitaasti sisältä. Lisäksi Caithy puhuu ensin hänelle puhuttaessa kumman tuttavallisesti.

Tässä suoraa tekstiä. :\'D

Kiitos, kiitos palautteesta. Näen, kuinka olen huonontunut alusta lähtien ^_^
Taitaa olla paras joko parantaa nopeesti tai heittää roskikseen, sillä toiset työt odottaa mua ;~;

+ Levujen on pakko nousta, jos haluaa kohdata voimakkaampia vihollisia

+ Niitä Yliluonnollisia vihollisia alkaa tulemaan, kun mennään itään päin.

+Hiton dialogit tappaa minut, koska en ole mikään hyvä "tarinankertoja" :-[

+Älä pilkkaa taloja.

Reply
Quote:Kiitos, kiitos palautteesta. Näen, kuinka olen huonontunut alusta lähtien ^_^
Taitaa olla paras joko parantaa nopeesti tai heittää roskikseen, sillä toiset työt odottaa mua ;~;

+ Levujen on pakko nousta, jos haluaa kohdata voimakkaampia vihollisia

+ Niitä Yliluonnollisia vihollisia alkaa tulemaan, kun mennään itään päin.

+Hiton dialogit tappaa minut, koska en ole mikään hyvä \"tarinankertoja\" :-[

+Älä pilkkaa taloja.  >Sad
+En sanonut, että levujen nopea nousu olisi mitenkään huono asia, totesin vain, sillä ne nousevat tavallista nopeammin. :\'D
+Siinä lähinnä ihmettelin satunnaistappelujen suoraa alkamista, ilman minkäänlaista selitystä olennoista tai ensimmäistä, eventillä asetettua tappelua.
+Nuokin dialogit (sekä narratiivit ja monologit) paranevat pienellä hiomisella, kuten esim. epäloogisuuksien ja kaikkitietävyyden oikaisulla.
+Tällainen talojen käyttäytyminen on naurettavan yleistä ihan liian monessa RPG maker -pelissä. Talot ovat oikeasti luonnottoman pieniä koppeja ulkoa, mutta sisältä hahmojen kokoon verrattaessa suuria kuin jokin halli. Ja eikö rakentavan kritiikin anto enää olekaan suotavaa? ;o

Reply
Quote: Ja eikö rakentavan kritiikin anto enää olekaan suotavaa? ;o

Pilkkasinko jotakin kritiikkiäsi? Olen niin tyhmä.
._________________________________________________________.

Ja rehellisesti sanoen, nauroin itteni puolnukkutettavaksi kritiikkisi takia. Se ei ollut vaan hauska, mutta valitettavasti hyvin hyvin totta.

"How embarrassing :c"

Reply
Hei mä en saa koneellani rar tiedostoa auki. (johtuu mun koneen pikku ongelmasta) Ois kiva, jos upploadaisit fontit vaikka zip kansiossa.

Reply
http://www.mediafire.com/?t7ctte2fwspowwe

Noniin. Nyt olen korjannut (varmaan) kaikki eventit, jotka aiheuttaisi harmia pelissä. Helpotin myös lisäämällä enemmän HP:ta. Nyt vaan ihmiset kokeilkaa ja arvioikaa tämä. Odotan innolla ja innolla tarkoitan sitä, mitä ehtis korjata tästä.

Älä välitä, vaikka siinä lukee Georgia.zip. Se päätti ottaa fontin eka pakattuun tiedostoon >Sad

Reply
No pelasin 50 min peliäsi ja en sitten enää jaksanut.
Huomioni:
-Taistelumusiikki oli turruttava ja mun piti olla tekemättä mitään 10 minuttia, että pääsin se musan yli. Tämän takia vihasin taisteluita.
-Päähähmo oli aika kaikkitietävä, ja juuri sellainen päähahmotyyppi mistä en ollenkaan pidä.
-Pelissäsi olisi pitänyt ehkä vähän selittää enemmän juonta (more dialogue please) ja en ymmärtänyt juonta, tai ymmärsin, mutta en vain jaksanut ymmärtää.
-Siellä Cathyn talossa olis se partaheppu (en muista nimeä), niin ihmettelin sen ensireaktiota, kun joku 13 vuotias tuli sen luokse ja heti hän usko jonkun pikkupojan juttua, mutta ehkä hän vain luotti poikaan niin paljon, että uskoi sen puheet.
-Cathystä ei kerrottu paljoa mitään, eikä oikein muistakaan hahmoista.
-Kun se Boulderi oli räjäytetty siltä tieltä, niin siinä satamakaupungissa se roisto sanoi vieläkin, että hän odottaa, että se kivi liikkuisi siitä pois.
-kaupungissa oli vähän tehtävää ja esim. siellä kaivoksessa voi vain mennä tappamaan sen bändiitti ukon ja sitten siellä oikeastaan ei ollut enää mitään muuta tehtävää.
En jaksanut pelata loppuun, sillä mietin, että mitä asioita siinä olisi enää selvinnyt.
Ei mitään.
Muuten se kai oli ihan hyvä peli. Tässä vähän asioita, joita tuli pelistäsi mieleen.

Reply
Quote:No pelasin 50 min peliäsi ja en sitten enää jaksanut.
Huomioni:
-Taistelumusiikki oli turruttava ja mun piti olla tekemättä mitään 10 minuttia, että pääsin se musan yli. Tämän takia vihasin taisteluita. (paska tunnari, joka pitäisi vaihtaa heti kun mahdollista)

Ajattelen samaa (huomasin pari viikkoo sitte :o)

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)