• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan ([email protected])
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: My first demo! (Minun pikkuprojut)
Thread Modes
Tässä on mun eka vx demo. Tämä demo on testidemo, vaikka tässä on minullekkin haastetta. Sinun on tässä demossa päästävä ylipapin luokse ja hänen mystikkojen ohi.
Toivottavasti kokeilet:
http://www.mediafire.com/?h1x2i8jyko5b9vh Wink

Päähahmot: Ralph, Vera, Lawrense ja Elmer

Löysin kaappia penkoessani vanhan cd-pelin ja löysin siitä musiikkeja ja ääniä. Aloin tekemään demoa vitsimielessä ja kuten esineistäkin huomaa, en ole kovinkaan käyttänyt tähän aikaani.

Oke... Tästä se lähtee:

Suuri ylipappi on varastanut laitteen suurelta pelintekijä jumalalta, joka on luonut jos jonkinlaista. Pappi aikoo luoda oman maailmankaikkeutensa, mutta jokin on menossa pieleen...
Vanha maailma on alkanut muuttua...
Yksinkertaiseksi! [smiley=lolk.gif]

Hänet on pysäytettävä.  Hän on jo ehtinyt luoda omat otuksensa. Möllit! [smiley=lolk.gif]
Pappi on lähettänyt mystikkonsa vahtimaan tietä itsensä luokse. Hänen paras palvelijansakkin on siellä...

Lähde sankarien kanssa estämään pappi ja etsi arrearkku, jota pappi pappi vahtii vimmatusti. Miksi?

Se ei ehkä tule demossa koskaan selville. Tongue

Huom! Tärkeä pelinalotus ohje:
Aloitat pelin ja löydät aarrearkun, josta löydät ekat tärkeät esineet.

Vaikeustaso: ** tähteä

(Neuvo: Kun tulet reunalle, niin hyppäät, jos painat välilyöntiä ja suuntaa, minne haluat mennä.)

Reply
Vähän enemmän tietoa voisi olla.
Ei hirveesti kiinnosta demon lataus jos ei ole sen enempää tietoa.

Reply
Mit ihm? Tappelumusa on normaalia iloisempi ja erilaiset soundit, kun hakkaa vihollisen tai käyttää esineitä.....WTF?!?! :o
[Image: GarfieldMasterbating.jpg]<br />

Reply
Quote:Mit ihm? Tappelumusa on normaalia iloisempi ja erilaiset soundit, kun hakkaa vihollisen tai käyttää esineitä.....WTF?!?! :o

No omastakin mielestäni musat ei ole sellaisia, joita käyttäisin tavallisissa
projekteissani.

Äänet ovat erillaiset vaan sen vuoksi, että se erottus joukosta.

Mutta minusta musiikit on ainakin parempia, kuin ne tylsät tavalliset deafult rpg maker vx musat:
[media]http://www.youtube.com/watch?v=bN12MhDbLBk[/media]

Reply
En aio kyllä tehdä tästä mitään peliä. Testasin vain pystyykö tän ladata.

Reply
Noniin. Pelasin läpi. Oli vähän vaikeeta kun olin poison-tilassa koko ajan ja piti käyttää ainakin 30 potionia.

"Älä päästä tuulta sisään. Sulje ovi." XD

Eli ss. Ihan huvittava 5-minuutin peli Smile

Reply
Se oli kyllä paras. Siis se tuulihommeli.
Kiva että tykkäsit siitä. Smile

Reply
Voitko kertoa, mikä cd-peli se on? Alan kiinnostua siitä [smiley=beer.gif]

Reply
Saanko kysyä miksi kiinnostuit siitä?
Kun taas kaivoin isoveljen vanhaa kaappia, löysin kasan vanhoja cd pelejä, joissa on aaltoääni-tiedostoja, joita voi käyttää kaikkiin tarkoituksiin.
Olen valmis maksamaan paljonkin vanhoista cd peleistä, joissa on aaltoääni-tiedostoja, joita voin käyttää peleissäni.

Siinä cd pelissä on kyllä hyviä ääniä, (Suomeksi ja Englanniksi) joita voi  omassa pelissään käyttää.
Mutta en usko, että niitä valmistetaan enää.

Mutta kun käytän tulevassa pelissäni aaltoääniä, (myös omia tekemiäni miksattuja ääniäniä) omaa musaani, (ja kuten screenshoteista oon jo näyttäny) mappejani, ja vielä erinomainen juoni, niin sitten...
Muahahahahahaha...

Reply
Quote:Saanko kysyä miksi kiinnostuit siitä?
Kun taas kaivoin isoveljen vanhaa kaappia, löysin kasan vanhoja cd pelejä, joissa on aaltoääni-tiedostoja, joita voi käyttää kaikkiin tarkoituksiin.
Olen valmis maksamaan paljonkin vanhoista cd peleistä, joissa on aaltoääni-tiedostoja, joita voin käyttää peleissäni.

Siinä cd pelissä on kyllä hyviä ääniä, (Suomeksi ja Englanniksi) joita voi  omassa pelissään käyttää.
Mutta en usko, että niitä valmistetaan enää.

Mutta kun käytän tulevassa pelissäni aaltoääniä, (myös omia tekemiäni miksattuja ääniäniä) omaa musaani, (ja kuten screenshoteista oon jo näyttäny) mappejani, ja vielä erinomainen juoni, niin sitten...
Muahahahahahaha...

No se musiikki ja aaltoäänet. Ne kuulostaa so hilarious XD

Reply
Se oli joku vanha peli...
En omista kantta enää, kun se meni years ago rikki.
So on joku opetus peli vissii, sillä kun siinä sanotaan se tuulihommeli.

Reply
AaaAaaaaaaarrrrgghhh!
Ei v**** mulla meinas hajota pää ton pelin aikana.
Totaalinen hajoaminen tapahtu siinä vaiheessa kun tuo
kaupustelija sano "Aurinko!" ku sille jutteli.
[center][Image: 5od26w.png][/center]

Reply
No nyt teen ensimmäistä kunnon pelidemoani, jonka tulen näyttämään lähiainkoina...
Tämä oli vain testi.

Reply
No tässä olisi sellaisen venäjän kielen opetuspeli (vx).

Ei mitään ihmeellistä. Pieni kokeilu, parempi kuin tämä nykyinen ylempi juttu.

Tässä peli: http://www.mediafire.com/?ktti5ttihj41eet

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)