• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Rekrytointi
Thread Modes
Etsisin mappaajaa, joka osaa käyttää RPG Maker 2003Confusedta.
Tarvitsisin vankityrmän ja torin. Viestiä minulle, jos löytyy kiinnostusta.

Reply
Tämän viestin myötä saatan heittää kunniani itsenäisenä pelintekijänä, mutta kuitenkin, etsin hahmojen suunnittelijoita ja tärkein olisi Charsetit ja Facesetit, mutta kyllä hahmon taustaa yms. saa miettiä ja ehdottaa.

Eli jos olet huomannut projektini "Pienipäinen mies" RM 2k3 screenshot-aiheessa, niin varmasti tiedät minkä näköisestä pelistä on kyse.

Tässä esimerkkejä hahmoista:

[Image: templatesi.png]
Template

[Image: olof.png]
Olof

Tarvitsen todellakin apua, koska tarkoituksena olisi tehdä 78 pelattavaa hahmoa, joista vain viisi on jo tehty.

Ottakaa yhteyttä viestillä jos kiinnostaa, niin kerron tarkemmin pelistä ja annan teille pari palettia hahmoja varten.

Edit: Niin ja myöhemmin todennäköisesti pyydän battlehahmoja, mutta jos edes saan muutaman värvättyä projektiin, niin uskon, että 78 hahmoa kaikkine spriteineen saadaan kasaan puolessa vuodessa tai vuodessa. Jos ketään ei suostu niin täytyy muuttaa koko pelin idea...
[Image: pienipinenmiesavaruus.png]<br />[Image: clixsense_gpt468x60a.png]

Reply
Quote:Tämän viestin myötä saatan heittää kunniani itsenäisenä pelintekijänä, mutta kuitenkin, etsin hahmojen suunnittelijoita ja tärkein olisi Charsetit ja Facesetit, mutta kyllä hahmon taustaa yms. saa miettiä ja ehdottaa.

Eli jos olet huomannut projektini \"Pienipäinen mies\" RM 2k3 screenshot-aiheessa, niin varmasti tiedät minkä näköisestä pelistä on kyse.

Template

Olof

Tarvitsen todellakin apua, koska tarkoituksena olisi tehdä 78 pelattavaa hahmoa, joista vain viisi on jo tehty.

Ottakaa yhteyttä viestillä jos kiinnostaa, niin kerron tarkemmin pelistä ja annan teille pari palettia hahmoja varten.

Edit: Niin ja myöhemmin todennäköisesti pyydän battlehahmoja, mutta jos edes saan muutaman värvättyä projektiin, niin uskon, että 78 hahmoa kaikkine spriteineen saadaan kasaan puolessa vuodessa tai vuodessa. Jos ketään ei suostu niin täytyy muuttaa koko pelin idea...
Minä voisin vähäsen jeesata. Katsotaan sitä sitten sunnuntaina, kun pääsen kotiin.

Ja ei pahalla, mutta ensiksi haluaisin parannella noiden anti-aliasingia. Big Grin
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Quote:
Quote:Tämän viestin myötä saatan heittää kunniani itsenäisenä pelintekijänä, mutta kuitenkin, etsin hahmojen suunnittelijoita ja tärkein olisi Charsetit ja Facesetit, mutta kyllä hahmon taustaa yms. saa miettiä ja ehdottaa.

Eli jos olet huomannut projektini \"Pienipäinen mies\" RM 2k3 screenshot-aiheessa, niin varmasti tiedät minkä näköisestä pelistä on kyse.

Template

Olof

Minä voisin vähäsen jeesata. Katsotaan sitä sitten sunnuntaina, kun pääsen kotiin.

Ja ei pahalla, mutta ensiksi haluaisin parannella noiden anti-aliasingia. Big Grin

Onko kuvien reunat muka liian rosoiset?

Kun tätä peliä lähdin tekemään, niin päätin tehdä kaiken "cartoon"-tyylillä ja käytän yleensä vain kolmea sävyä per värialue, enkä halua, että se tyyli menee pilalle.

Mutta jos saat asian hoidettua niin, että lopputulos on minulle mieleinen niin welcome aboard vaan...   Smile

P.S. Onko sinulla meseä? :-? Näköjään. Lisään sinut jossain vaiheessa. Omani on Lucid1995@hotmail.com.
[Image: pienipinenmiesavaruus.png]<br />[Image: clixsense_gpt468x60a.png]

Reply
Mikäli jotakuta kinostaisi jelpata tekemään lyhyehkö ja simppeli kauhupeli RPG Maker XP:llä, ottakee yhteyttä.
Juoni on jo valmis, joten ensisijaisesti tarvitsisin jonkun, joka ymmärtää jotain skripteistä ja jonkun, joka osaa tehdä/muokata/työstää/whatews tilesettejä. Vaihtoehtoisesti tilesettien sijaan olisi hauskaa, jos löytyisi joku, joka on helvetin hyvä piirtämään.
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Jos löytyy suomalaista porukkaa RPG Maker XP, VX tai VX Acen kimpusta ja oma projekti ei jaksa kiinnostaa niin kannattaa lukea eteenpäin.

Etsisin omaan projektiini lisää väkeä. Jos osaat skriptata, mapata, kirjoittaa tarinaa/tausta tarinoita, sulta löytyy hyviä ideoita tai omaa grafiikkaa tai osaat käyttää Photoshoppia paremmin kuin hyvin niin olen valmis juttelemaan kanssasi. Tarkoituksenani on luoda vanhan koulukunnan JRPG vapaammalla maailmalla joka vetää vertoja FF6:lle eli tavoite on hyvin korkealla. Tällä hetkellä pelissäni on ~100 skriptaa, ~250 npc hahmoa yläkroppa kuvalla varustettuna, kymmenisen karttaa, 400 battleria, mukaan littyviä hahmoja mietittynä 20, 16 eri classia mukaan liittyville hahmoille yms yms. Eli pelin pohja alkaa olemaan valmiina. Seuraavaksi vuorossa on armoton karttojen tekeminen. Kaikki kartat on tarkoitus tehdä Photoshopin avustuksella ja laittaa ne täyteen yksityiskohtia. Olen palkannut muutaman tyypin tekemään minulle karttoja ja graafikon piirtämään portraitteja hahmoilleni. Työstän peliä RPG Maker VX Acella. Käyn siis päivätöissä ja silloin tällöin laitan rahaa tähän projektiin.

Eli jos heräsi pikkuisenkaan mielenkiintoa, niin ota ihmeessä yhteyttä alla olevin keinoin niin kerron projektistani lisää.

Muutamia kuvia kartoista:
http://razzirazzi.deviantart.com/
http://razzirazzi.deviantart.com/art/Forest-420806971

Kiinni minut saa lisäämällä steamiin kaveriksi tai laittamalla sähköpostia.
http://steamcommunity.com/id/razzi_?l=finnish
RaZzi_@hotmail.com

Reply
Wow, sinulla on aika korkea tavoite! Minkälaista peliä olet tekemässä? Maksullista vai ilmaista? Jos olet tekemässä maksullista peliä, niin voisin tulla mukaan projektiin.

Voin auttaa peliäsi ehkäpä kolmella tapaa... Omistan rpg maker vx acen, ja osaan tehdä parallax mappeja.

Toinen asia, jota tarvitaan joka peliin on musiikin säveltäminen, sound effektit ja muut. Olen säveltänyt pitkään, ja olisin valmis tekemään peliisi aivan uniikin soundtrack:in.

Tässä on pari esimerkkiä musiikistani
https://soundcloud.com/elias-luukkanen

Opettelen tällä hetkellä scriptaamista rpg maker vx aceen. Jos siinä tarvitaan apua, niin voin myös siinä auttaa.

Kos teet maksullista peliä, niin olen valmis auttamaan. Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)