• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Rekrytointi
Thread Modes
Haluaisin jonkun harrastamaan "frankenspritetusta" eli vaihtelemaan päitä ja kehoja keskenään. Syy tähän on se että aion käyttää pelissäni LBn Class-change scriptiä, ja haluan vaihtaa hahmojen "asuja" luokkaan/työhön sopiviksi.
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
No kunhan et iske 200 charan hommaa tehtäväksi niin voinen auttaa PKP

Reply
Kuka tulisi mulle mappaamaan? Eli haussa minua parempi

Reply
Mun vuoro nöyristyä teidän edessä ja pyytää apua Big Grin

Elikkäs haluan:

Mappaajan(Mielellään mun tasoa eli Pro Big Grin)

Graafikon(ei ole paljoa hommia)

Musiikin tekijän/etsijän

kiitos
Aina voi voittaa

Reply
Minä voin kyllä etiskellä sulle musiikkia sitte ku saan netin toimimaan. Nyt oon koulusa, nii en voi auttaa just nyt, mutta multa löytyy paljo noida midejä ym. musiikkejä. Tekemisen suhteen suosittelen et pyydät apua TuhoJltä ja Neenyalta (vai miten se nykyään kirjoteaankaan

Reply
Quote:Minä voin kyllä etiskellä sulle musiikkia sitte ku saan netin toimimaan. Nyt oon koulusa, nii en voi auttaa just nyt, mutta multa löytyy paljo noida midejä ym. musiikkejä. Tekemisen suhteen suosittelen et pyydät apua TuhoJltä ja Neenyalta (vai miten se nykyään kirjoteaankaan  :-?)

Tekeekö Neenyakin musiikkia? Haluan kuulla. :o

Reply
Öö, en kyllä ole kuin vähän leikkinyt FL:llä, enkä ole oikeaa musiikkia tehnyt Big Grin
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
Peli on sit 2k3 ja ilmoittautuneet saa kohta juonen käsiinsä ja siihen tarvin myös yhden keffen lisäkseni tekemään Big Grin

Ja tuo mappaaja Pro on tavallaan läppä ja tavallaan ei koska en väitä olevani paras tältä foorumilta mutta uskallan sanoa hieman omahyväisesti että yks eliitistä ;D
Aina voi voittaa

Reply
Voin grafiikkaa tehdä, kunhan se on normaalia pikseligrafiikaa (hahmoja, tavaroita yms.)
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
Quote:Peli on sit 2k3 ja ilmoittautuneet saa kohta juonen käsiinsä ja siihen tarvin myös yhden keffen lisäkseni tekemään Big Grin

Ja tuo mappaaja Pro on tavallaan läppä ja tavallaan ei koska en väitä olevani paras tältä foorumilta mutta uskallan sanoa hieman omahyväisesti että yks eliitistä ;D

Yksi eliitistä? Tällä foorumilla on lähinnä vain kaksi oikeasti hieman normaalia parempaa kartoittajaa, ja ne ovat Sase ja Rpg.Rof. Jos oikeasti halutaan puhua eliitistä, niin täällä foorumeilla ainut eliitti on Sase.

Musiikkia voisin tehdä, kunhan antaisit hieman ohjeita. Osaan tehdä lähes mitä tahansa lajia - syntetisaattorin pimputuksesta basson rämpyttelyyn.

Reply
Quote:Mun vuoro nöyristyä teidän edessä ja pyytää apua Big Grin

Elikkäs haluan:

Mappaajan(Mielellään mun tasoa eli Pro Big Grin)

Musiikin tekijän/etsijän

kiitos

Musiikinteko onnistuu (joten kuten). Kerrot vain minkä tyylistä haluat ja voin kokeilla tehdä jotain. (Vuoden harjoitellut FL Studiolla.)

Reply
Tarvitsen beta testaajia, enkun korjaajia, sekä mappien parantajia. Mielellään sama henki tekis kaiken mutta en voi noin paljon yhdelt ihmiselt vaatia, varsinkin kun pelejä on useampi.

Tällä hetkel on pari 2003 projektia mitkä tarvitsis apua; Dooms 1 ja BIG T 3.
[Image: MisterBigTag.jpeg]

Reply
Quote:Tarvitsen beta testaajia, enkun korjaajia, sekä mappien parantajia. Mielellään sama henki tekis kaiken mutta en voi noin paljon yhdelt ihmiselt vaatia, varsinkin kun pelejä on useampi.

Tällä hetkel on pari 2003 projektia mitkä tarvitsis apua; Dooms 1 ja BIG T 3.
Minäminäminäminäminä! Enkusta olen saanut kympin todistukseen, joten kai enkuntaito on tarpeeksi hyvä. Mapeissa olen myös parempi pilkunlempijä kuin tekijä, joten siinäkin voisin auttaa.
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Ylemmän saa unohtaa, sillä jos on tarvetta frankenspritetukselle, osannen (jo Tongue) hoitaa sen iteki. Mutta Spritettaja, eli henkilö joka vääntäs mulle hahmoja alusta asti, olis haussa. Käytän pelissäni ainakin BABSia,joten tarvitsen/haluan että ainakin pää henkilöillä on toiminta spritet (eli hyökkäys, puolustus, jne...), sillä pelkkä sprite ja iskuanimaatio on tylsän näkösiä. Hommaa ei ainakaan vielä ole kovin paljoa, mutta sitä voi tulla enemmänkin. Voin ottaa heti alusta useammankin henkilön (sekä täältä että muualta) näitä tekemään. Itse kun en osaa spritetettaa...
Jos tarvitte lisätietoo kysykää, mieluiten täällä, mutta meseki käy.

Reply
Mun vuoro nöyristyä teidän edessä ja pyytää apua Cheesy

Elikkäs haluan:

Mappaajan(Mielellään mun tasoa eli Pro Cheesy)

Musiikin tekijän/etsijän

kiitos

//Bump tälle requestille
Aina voi voittaa

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)