• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Rekrytointi
Thread Modes
Tämähän ei minulle kuulu, mutta jos pyytää jonkun ylläpitämään freewebs sivuja, on pakko olla aika laiska D:

Reply
Quote:Tämähän ei minulle kuulu, mutta jos pyytää jonkun ylläpitämään freewebs sivuja, on pakko olla aika laiska D:
Big GrinBig Grin, no en niin laiska ole ja ihan html-koodatut sivut on juu...
[Image: allinonelogojp3.png]

Reply
Juu tiedetään, tyhmä kysymys

Reply
Laitoin peliini Blizz-ABSin ja nyt hoksaan etten osaa sitä käyttää...

Eli tarvitsen mahdollisesti jonkun kehittelemään juonta kanssani, ja jonku mahdollisesti mappaus avuksi. Sain sittenki ite taistelut toimimaan. Kyse oli vain pienestä typosta.

\\off, olen jo edennyt junoriksi. Woot. en edes huomannut.
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Quote:Laitoin peliini Blizz-ABSin ja nyt hoksaan etten osaa sitä käyttää...

Eli tarvitsen mahdollisesti jonkun kehittelemään juonta kanssani, ja jonku mahdollisesti mappaus avuksi. Sitten ehdottomasti tarvitsen apua taistelujen tekoon. En vain millään saa sitä tomimaan, vaikka katson mallia Sir-Lag-a-lot esimerkki pelistä...

\\off, olen jo edennyt junoriksi. Woot. en edes huomannut.
Minäminäminä! Voin tulla auttamaan juonen säätämisessä ja mappaamisessa, mutta Abseja minulla ei ole, joten en voi auttaa (Huomaa vekkuli sanaleikki Big GrinD)
Mese on liloeng [at] luukku [dot] com
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
Tarviin graafikkoa taia vaikka useampaa hullut japanilaiset tyyliseen peliini. Ja miksen vaikka muitakin apuvoimia. Smile luvassa on vähintäänki hupia ja hulluutta. Tongue

Reply
Quote:Tarviin graafikkoa taia vaikka useampaa hullut japanilaiset tyyliseen peliini. Ja miksen vaikka muitakin apuvoimia. Smile luvassa on vähintäänki hupia ja hulluutta. Tongue

Joo, minähän siis jo tuohon kyseisestä projektista tekemääsi aiheesi vastasin, että vilkaseppas sinne.
[Image: pienipinenmiesavaruus.png]<br />[Image: clixsense_gpt468x60a.png]

Reply
Tarvitsen vähintäänkin jonkin dortin idean vääntäjäna avukseni Rozariaa tekemään. Elikkä siis, tarvitsen jonkun keksimään avukseni nimiä henkilöille että asioille (ja paikolle joka voi lukeutua jälkimmäiseen), taisteluita (lähnää pomo tappeluita, et miten ne menee) ja miksei juontakin. Eli yleisapulainen, Jokapaikan höylä, talonmies Jansson (Tongue) olis hakusesa. Kysy tarkemmin joko PMllä tai mesesä.

Reply
Täältä löytyy, idean saamiseen voi mennä tovi mutta yleensä onnistun vääntämään perseestä päästä hyviä ideoita.
Tavoitettavissa olen lähes koko päivän.

Reply
MUKANA!

Reply
Latasimpa tuon RPG Maker 2k3Confuseden ja kiinnostuin taas pelien teosta.
Mutta tarvitsisin apua kahdessa asiassa.

Juoni on minusta perskeleen hankalaa vääntää. Mielessä pyörii, että päähenkiö olisi joku salamurhaaja (assasin). Hänen pomo antaa tehtäväksi tappaa joku tyyppi ja sitten päähenkilö epäonnistuu. Sen seurauksena se "salamurhajärjestö" yrittää niitata sen päähenkilön. Päähenkilö yrittää selvitä hengissä ja tappaa sen pomon.

Tuo kuulostaa vähän ehkä tyhmältä  Undecided Nyt tuohon lisää juttua ja muita muokkauksia kiiiitoooos...

Next juttu.

Tälle sais joku tehdä battle imaget, tiedän ja anteeksi, että se on varmaan aika iso homma, mutta itselläni menisi ihan pipariks jos yrittäisin tehdä.

Tässä on siis päähenkilö. Tein tuon sillä ihme ohjelmalla.

[Image: 4369812.png]

Kiitos jos joku tosiaan viitsisi auttaa.

Reply
Innokasta porukka auttamaan.

Reply
Olen vähän laiska grafiikoiden ja eventtien suhteen, mutta silti innostunut RPG pelien tekemisestä joten ajattelin laittaa viestiä tänne rekrytointiin.

Olen ennen kaikkea kiinnostunut pelimaailman, hahmojen ja juonen suunnittelusta ja olenkin valmis auttamaan niitä jotka tarvitsevat apua jossakin näistä.

Reply
Koska itse olen tunnetusti laittoman huono skriptauksessa, pyydän jotakuta joka mmärtää skriptausta, joka A; tulemaan mukaan tekemään Rozariaa, sillä en ole täysin varma miten Triple Triadia käytetään. Siis skriptiä, miten voi päättää kuka pelaa, kuka ei. jne.

Tai B; opetat minulle tuon edellä mainitun. Eli opetat hallitsemaan TT skriptiä.
Jos ette ymmärrä, kysykää.

Reply
Skriptissä on usein mukana tutoriaali, tai skriptin sisällä on neuvoja. Ne kannattaa tsekata.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)