• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Rekrytointi
Thread Modes
// Offtopic

Isopahan viestin lähetysaika <3

// Offtopic
Software is like sex; it's better when it's free. <br />-Linus Torvalds

Reply
Quote:// Offtopic

Isopahan viestin lähetysaika <3

// Offtopic

Ohhoh, triplakymppimies!

Reply
Elikkä täällä myös:

BROKEN AFTERTHOUGHT
----------------------------

Yleisen inaktiivisuuden takia emme enää ota idlaavia jäseniä mukaan.
Postatkaa tänne kys. lomake, jos haluatte liittyä tekemään:
(Punaisella tähdellä merkityt kohdat pakollisia)

*Omistat RPG Maker XP:n aidon version - Postalityn käyttäjiä emme ota ilman kunnon perusteluja
*Osa-alue - eli osa alue mihin haluat tekemään hommia.
*Aikaisempi kokemus - kauanko olet käyttänyt rpg makeria (xp) ja arvioi oma osaamisesi em. osa-alueeseen/alueisiin kouluarvosanalla
*Sähköpostisi
[*]Milloin voit tehdä töitä
[*]Esimerkki työstä (Mappauksesta screenshotteja 2-5, databasehommista projektisample ja musiikin/grafiikan teosta pari samplea)
[*]Miksi haluat liittyä?

Jos juonta tahtoo kirjoittamaan Kimin kanssa, niin siitäkin näyte ennen kuin alat kirjoittamaan mitään. Hän sitten päätän kelvollisesta ulkoasusta.
Teksin pitää olla vähintään nämä kaksi asiaa:
1. Oikoluettu, ainakin kerran.
2. Kappalejaon pitää olla kohdallaan.

Reply
min voisin PHP:lla tehdä lomakkeen, jonka täytettyään vastaukset menee suoraan minun tai echon sähköpostiin.
Miltäs kuullostaisi?

Reply
Juu, itsekkin kokeilen Smile

Reply
http://koti.mbnet.fi/kimwi/lomake.php

Tuolta se näyttää tällä hetkellä. Muokkailen koko ajan

//nyt se on valmis \\o/

Reply
Vanha

Reply
[Image: pokemonspriteix9.png]

Tuommosen löysin neoseekeristä, jos lisää löytyy niin heitteln tähän

Reply
tarvitsisin nimen pelilleni. kyllä se on 2k3 peli(tuli silmät kipeeks ku tuijottelin taas niin kauan XP grafiikoita Big Grin) eli pelissä siis henkilö lähtee alussa vuorelle ja katoaa mystisesti ja herää jostain tuntemattomasta kuolleesta maasta. sitte sen pitää saaha se paikka taas elämään ja sen se tekee vain jos pääsee maailman ainoaan elävään kolkkaan
Aina voi voittaa

Reply
Pitääkö nimen olla suomeksi vai englanniksi vai latinaksi tai joksikin muuksi "exoottisen" kuuloisassa kiellessä?

Mutta ehdotukset: Planting Life, Tyhjeeden kedot, sic transit gloria mundi(So passes away earthly glory).
&quot;Jos saan tiet?? mit? niin kysyn heti miksi..&quot;<br />Ajattelen liian syv?llisesti ja hankalasti.

Reply
Quote:Pitääkö nimen olla suomeksi vai englanniksi vai latinaksi tai joksikin muuksi \"exoottisen\" kuuloisassa kiellessä?

Mutta ehdotukset: Planting Life, Tyhjeeden kedot, sic transit gloria mundi(So passes away earthly glory).
ihan englanniksi kiitos mutta otan tuon "Planting Life" nyt väliaikaisesti käyttöön
Aina voi voittaa

Reply
http://www.univelka.net/yabb2/YaBB.pl?nu...045614/1#1

Reply
ELi pidin tuossa kesäloman taukoa kun oli muutakin tekemista ja nyt - I\'m back in business ;D.

Eli tarvitsisin apua seuraaviin juttuihin:

Käsikirjoitus. Se on vielä vaiheessa koska olen keskittynyt todella tarkasti hahmojen taustoihin, paikkoihin yms. suunnitelluihin. Käsikirjoittajaa auttaisi paljon jos tietäisi jotain lostista mutta kyllä kaikki tieto löytyy myös netistä.

Grafiikka. Tekemistä on paaljon ja itse en kaikkea kerkeä - ja osaa tehdä.

Nettisivut. Joku joka hoitaisi nettisivujen päivitystä kun itse siinä olen niin laiska... Big Grin

kartat, databaset ynnä muu rpg-maker sotku ei ole vielä edes aluillaan ei ole aluillaan edes lähiäikoina niin siihen en tarvitse apua.

Niin, eli jos kiinnostaa, pistä sähköpostia osoittesee viltsuwille@hotmail.com ja kirjoita ainakin nämä tiedot:

Mitä haluat tehdä (Grafiikka käsikirjoitus jne.)

Kokemus (Onko kokemusta yllä olevasta hommasta?)

Yleisin S-Osoitteesi (Se jota käytät yleisimmin)

Koska sinulla on aikaa tehdä hommaa

Ja vielä pieni näyte olis plussaa!

Niin, tuo viltsuwille@hotmail.com on myös mun messenger-osote, voit kysyä hommaa myös mesessä!
[Image: allinonelogojp3.png]

Reply
Onko sulla sivupohja tolle nettisivulle vai käytätkö jotain Freewebsin tapasta editoria?

Reply
on pohja on
[Image: allinonelogojp3.png]

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)