• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan ([email protected])
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Phantasy Star - Utopia
Thread Modes
...Et sitten luovuta millään? Noh, hyvä juttu vaan
[Move]oOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO [/Move]

Reply
Herätellääs tätä topikkia vaihteeksi täälläkin. Video todisteeksi siitä että projekti on elossa enemmän kuin mikään muu tällä foorumilla.

Kritiikkiä pliis, ihmiset.

Reply
Video oli yllättävän vaikuttava. Siitä näki, että olet ainakin mukana hommasi kanssa ja jaksanut uhrata sen eteen työskentelyä ja aikaa. : )

En tiedä Phantasy Stareista mtn, mutta pidän tuosta taustatarinan ideasta. Joukko entisiä alamaisia nousee entistä herraansa ja holhoajaansa vastaan. Dunno näkyykö tämä sitten pelissäsi, sen juonta on vähän hankala kommentoida vielä.

Mutta näin sitä pitää! Itse välillä mietin olenko ainoa joka tekee Rpg Makereilla vielä jotain täällä : D

Hyvä että en!

Reply
Quote:En tiedä Phantasy Stareista mtn, mutta pidän tuosta taustatarinan ideasta. Joukko entisiä alamaisia nousee entistä herraansa ja holhoajaansa vastaan.
Toi tossa videossa on title screen ja siinä näytetään kutakuinkin Phantasy Star 2:n lopun tapahtumat. (Oma pelini on siis sille jatko-osa)

Pelilläni on omaperäisempi juoni kuin tämä tyypillinen "Joukko kapinallisia nousee herraansa vastaan". (Mikä ei tietenkään ollut lainkaan niin kulunut konsepti Phantasy Star 2:n aikoihin) Monesta teoksesta on vaikutteita.

Jos hyvin käy, saan demon valmiiksi tämän vuoden puolella. Mutta luultavasti aika ei ihan riitä.

Reply
Onko tämä miten suoraa jatkoa PS2:lle? Tietää sitten ruvata pelaamaan sitä läpi. Ja varoita sitten vielä hieman ennen kuin julkaiset pelin, jotta tiedän viimestään sillon vetää PS2:n läpi.
Hieno musiikki title screenisä Smile
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
PS2:n lopusta puoli vuotta eteenpäin niin mun pelin Kappale 1 alkaa eli melko suoraa jatkoa. Prologi (Kappale 0) tapahtuu muutama kuukausi ennen PS2:n alkua.

Joo, kannattaa pelata PS:t läpi, ainakin PS2. Pystyy mun peliä pelaamaan vaikkei tietäisikään PSConfusedtä mitään mutta enemmän saa irti ja ymmärtää jos tietää. PS:n maailmaa kun ei mun pelissä sen kummemmmin selitellä.

Koko pelin kattavan demon julkaisuun on vielä pitkä aika. Suunnittelen jakavani pelin 10 kappaleeseen + prologiin. Ekassa demossa (jonka suunnittelin julkaisevani tämän vuoden puolella) olis näillä näkymin vain prologi. Että paljon tässä on vielä työstämistä, mutta suunnittelussahan menikin jo pari vuotta.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)