• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Bloodline Of Abel (DEMO JULKAISTU 29.5.2008)
Thread Modes
Pakko sanoa Moshroom, että nyt kun näin Broken Afterthoughtiin tekemät karttasi, olet kyllä hemmetin hyvä mappaaja.

Toki nuo screenshotit kertovat myös samaa, mutta nyt kun näin kokonaisen kartan niin ällistyin todella.

Kuinka paljon pelattavaa tähän mahtaa tulla sitten kun koko peli on valmis? Noin suunnilleen.

Reply
Joo no voin ilmoittautua mukaan betatestaajaksi. Kokemusta on 3 eri pelin + Echon betatestauksesta.

Itsellänikin on ollut tuo FFIX:n bugi.. mietinkin mistä johtui.

Reply
Tuleekos pian demoa?

Reply
Heti, kun beta-testaajien raportoimat virheet on korjattu...

Reply
aiotko käyttää RTP hahmoja vai haluatko customit by johe?
Aina voi voittaa

Reply
Käytän RTP:tä.

Reply
Jos ketään kiinnostaa, niin demo on nyt 99% julkaisukunnossa. Jäljellä on yksi bugi, jota yritän korjata, sekä muutama typo siellä sun täällä. Intron olen vääntänyt siedettävään muotoon, ja order-bugin sekä item-bugit olen korjannut nähdäkseni joka paikasta.

Eli tämä yksi bugi vielä, sekä kansion siistiminen, ja sitten saatte demon.

Reply
Kyllä kiinnostaa, olen jo jonkin aikaa venannut että tulis demo

Reply
No nyt laitoin demon ulos. Tässä osoite: http://www.univelka.net/rmxp_res/bla/Bloodline_Demo.exe

- Jos löytyy virheitä, niin raportoikaan. Jokaisesta ilmoitetusta virheestä saa nimensä betatestaajien joukkoon (toistaiseksi vain Sase on merkitty betatestaajaksi)

Reply
Quote:No nyt laitoin demon ulos. Tässä osoite: http://www.univelka.net/rmxp_res/bla/Bloodline_Demo.exe

- Jos löytyy virheitä, niin raportoikaan. Jokaisesta ilmoitetusta virheestä saa nimensä betatestaajien joukkoon (toistaiseksi vain Sase on merkitty betatestaajaksi)

Miksei mua? :O
Kerroin sulle bugin IRC:issä

Reply
Ai sori, unohdin. Lisään heti 1.1 -versioon (pistän ulos illalla.).

Reply
Siellä luolassa missä pitää pelastaa se tyttö niin lähin oikealle ja vastaan tuli muurahaisia, tappelun jälkeen peli kaatu siihen.

Reply
Quote:Ai sori, unohdin. Lisään heti 1.1 -versioon (pistän ulos illalla.).

Joo, eipä mitään.

Yleisesti voin sanoa, että erittäin hyvä peli tällä hetkellä ja koko versio tulee olemaan mahtava.

Reply
Kokeilin. Tää peli on aika polished ollakseen pelkkä demo. Siis se on hyvä juttu. Mappaus on ihan prkleen kaunista katottavaa.

En tiedä onko tää bugi, mutta alkuvalikossa jos ottaa \'options\' ja windowskin niin kaatuu viestillä "unable to find windowskins/jotain". Oliko tarkotuksena että pelaajat voi ite laittaa uuden skinin jos huvittaa?

Peasanttiasumuksessa oleva arkku muuttaa spriteä kun sitä avaa oikealta tai vasemmalta puolelta. Siis näyttää siltä että sen sais auki vaikka tulee teksti "Locked".

Estellen Healing windiä ei voi käyttää kartalla, pelkästään taistelussa. En näe tässä kovin paljon loogisuutta. Vai toimiiko adrenaliini haltiataikuuden lähteenä? ;)

Drolen vankilassa viruvalle hepulle puhuessa mun tyypin nimi vaihtuukin yhtäkkiä. "Arshes: I dont have a key"

Dialogi on hyvin kirjoitettua. En nyt ala kielioppivirheitä punomaan kun kyseessä on vasta demo, mutta sitten jos joskus meinaat julkasta kokoversion niin kannattaa pyytää vaikka joku kaveri oikolukemaan joka osaa englantia hyvin (mut :P).

Taisin pelata läpi. Droleen ei vissiin pääse tässä versiossa?

PS: Kain ja Aabel? Ei mahda olla ihan sattumaa tää yhteys :)

Reply
Kyllähän tuonne Droleen pääsee.

Vapautin Estellen vankilasta, juuri kun kaikki soltut olivat kuolleet tuli error: "SDK part 1 plaa plaa float versus float".

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)