• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Se Yhteisprojektin Listaus
Thread Modes
Juonen pohja on rakentumassa ja sittenkun siitä ollaan saatu enemmän kehitettyy julkaisen sen tänne arvioitavaksi, keskusteluun saa liittyä tietenkin kannulla ja toivon että tulette myös keskustelemaan asiasta!

Reply
No jos jotain juoniehdotuksia vois antaa, niin yritänpäs itsekkin.

Kaikki alkoi siitä, kun Irakin sota alkoi. Hyökkäyksen tehtiin, koska USAn öljyyhtiöt halusivat kaivaa öljyä halvasti. Eletään vuotta 2009 ja ilmaston muutos on muuttanut maapalloa hyvin paljon. Olet rikkaan öljymiiljonäärin poika, jonka isä on raahannut mukaansa Irakiin tarkastamaan öljypumput. Geologien piti mennä tarkastamaan, paljonko öljyä oli jäljellä porattavaksi, koska öljy-yhtiö oli suostunut maailmanlaajuiselle ilmasto yhteisölle antamaan tietoa öljyn paljuudesta.

Pumpuilla tutustut erääseen Ilmastojärjestön edustajaan. Naiseen, (nimi? )Mutta eräässä vaiheessa "terroristit" hyökkäävät pumpuille ja tappavat jokaisen Geologin. Miksi?
Isäsi on jo ehtinyt paeta, ja pakenet naisen kanssa lentokoneella Amerikkaan. Sitä ennen pääsankari rakastuu Ilmastonaiseen. (ehkä)
Menet isäsi luokse, ja teille tulee iso riita. Riitaannut isäsi kanssa ja lähdet pois. Juuri kun olet menossa pois, niin kuulet laukauksen. Löydät isäsi kuolleena. Ihmettelet, ja samalla ilmastonainen saapuu talolle. Hän kuuli laukauksen ja ei ollut ainoa. Poliisille oli soitettu ja annettu murhaajan tuntomerkit sinusta. Nainen ei usko, että sinä olisit tappanut isäsi.
Lähdet pakomatkalle, mutta nainen ei silti seuraa sinua.
Palaat tutkimaan isäsi taloa ja luet eräältä paperilta, että isä oli sopinut tapaamisen geologin kanssa, joka oli selviytynyt terroristihyökkäyksestä.
Tästä se alkaa.
Tässä oli vain tälläinen

Reply
Quote:No jos jotain juoniehdotuksia vois antaa, niin yritänpäs itsekkin.

Kaikki alkoi siitä, kun Irakin sota alkoi. Hyökkäyksen tehtiin, koska USAn öljyyhtiöt halusivat kaivaa öljyä halvasti. Eletään vuotta 2009 ja ilmaston muutos on muuttanut maapalloa hyvin paljon. Olet rikkaan öljymiiljonäärin poika, jonka isä on raahannut mukaansa Irakiin tarkastamaan öljypumput. Geologien piti mennä tarkastamaan, paljonko öljyä oli jäljellä porattavaksi, koska öljy-yhtiö oli suostunut maailmanlaajuiselle ilmasto yhteisölle antamaan tietoa öljyn paljuudesta.

Pumpuilla tutustut erääseen Ilmastojärjestön edustajaan. Naiseen, (nimi? )Mutta eräässä vaiheessa \"terroristit\" hyökkäävät pumpuille ja tappavat jokaisen Geologin. Miksi?
Isäsi on jo ehtinyt paeta, ja pakenet naisen kanssa lentokoneella Amerikkaan. Sitä ennen pääsankari rakastuu Ilmastonaiseen. (ehkä)
Menet isäsi luokse, ja teille tulee iso riita. Riitaannut isäsi kanssa ja lähdet pois. Juuri kun olet menossa pois, niin kuulet laukauksen. Löydät isäsi kuolleena. Ihmettelet, ja samalla ilmastonainen saapuu talolle. Hän kuuli laukauksen ja ei ollut ainoa. Poliisille oli soitettu ja annettu murhaajan tuntomerkit sinusta. Nainen ei usko, että sinä olisit tappanut isäsi.
Lähdet pakomatkalle, mutta nainen ei silti seuraa sinua.
Palaat tutkimaan isäsi taloa ja luet eräältä paperilta, että isä oli sopinut tapaamisen geologin kanssa, joka oli selviytynyt terroristihyökkäyksestä.
Tästä se alkaa.
Tässä oli vain tälläinen  idea.
Toimintaelokuvana juoni olisi erinomainen.
Kuitenkin RPG Makerilla pelin teko voisi olla tuolla juonella melko vaikeaa, ainakin siksi, että nykyaikaisresursseja ei ole juuri lainkaan ja
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Tuplapostaan, koska olen gansta.

Nyt päätämme aivan aluksi minkälaisen pelin teemme. Teemmekö sen kauhupelin, roolipelin, hiiviskelypelin, puzzlepelin yms.

Reply
Quote:Tuplapostaan, koska olen gansta.

Nyt päätämme aivan aluksi minkälaisen pelin teemme. Teemmekö sen kauhupelin, roolipelin, hiiviskelypelin, puzzlepelin yms.
Meyvn, Meyvn, Meyvn. Idea on suunnitteilla, pyysit että joku tekee pohjan ja pohja on rakenteilla, tulisit välillä #rpgff niin huomaisit asian, joten pyydän että odotatte viellä hetken!

Reply
Tämmöinen yleisilmoitus.
Projektin runko julkaistaan ensviikon sisällä, riippuen Meyvn Marasta (ei paineita).
Eli piakkoin päästään töihin, joten tehdäänkös hieno projekti yhdessä? :3

Reply
Siis juoniko??? Ootteko tehneet sen jo!
(ja siis ilman meitä (siis minua tai en tiedä))

Reply
Quote:Siis juoniko??? Ootteko tehneet sen jo!
(ja siis ilman meitä (siis minua tai en tiedä))
Itseasiassa runko on ollut kehitteillä #rpgff jo jonkin aikaa, mutta julkaisun jälkeen pääsee täyttämään kiemuroilla ja tapahtumilla.

Reply
Selevä. Mä muuten kävin jossain rpgff issä ja siellä ei ollut mitään.
Miksi te siellä olette. Sori jos vaikutan urpolta.

Reply
Quote:Selevä. Mä muuten kävin jossain rpgff issä ja siellä ei ollut mitään.
Miksi te siellä olette. Sori jos vaikutan urpolta.
Siellä on helppo keskustella ja yleensä rauhallista :3
Tule toki tänään 9-11 välissä ni enköhä mä siellä ainakin ole.

Reply
Anteeksi tuplapostaus mutta pikainen kysymys.
Kuinka monella on skype tai kuinka moni olisi valmis lataamaan, voisi helpottaa kommunikointia/tiedostojen jakamista.

Saa myös lisää mut: UliusCesar

Reply
Quote:Anteeksi tuplapostaus mutta pikainen kysymys.
Kuinka monella on skype tai kuinka moni olisi valmis lataamaan, voisi helpottaa kommunikointia/tiedostojen jakamista.

Saa myös lisää mut: UliusCesar

Tämä. Ja lisätkää: roboxd

Reply
Mie voin ladata Skypen. Mulla on se aiemmin ollut, mutta se poistui viruksen takia enkä enää muista salasanaani. Rekisteröidyn siis uudestaan. Big Grin Lisään nimeni sitten tähän.

//No niin. Nimeni on ranquli.

Reply
Minäkin lataan skypen. Lisään sitten nimeni tähän.

Reply
Lisätkää minutkin kiitos. Nimi on Teni.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)