• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Poll: Mitä ohjelmaa käytetään?
You do not have permission to vote in this poll.
2k3
52.63%
10 52.63%
Vx
31.58%
6 31.58%
Xp
15.79%
3 15.79%
Total 19 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: [MUU] Yhteisprojekti - Suunnitteluketju
Thread Modes
Quote:Sain muuten idean. Miten olisi, jos ottaisimme pelin teemalauluksi tämän? Biisin tekijälle se mitä luultavimmin käy, jos kysymme. Olisi RPG Maker -pelinä vielä omanlaisempi. Big Grin

Ja Neenya varmaankin approves. Wink
Toi itseasiassa kuulostaa tosi hyvälle. Toimis hyvin ilman lyriikoita.
//Anteeks epäaktiivisuus, olin tossa pari päivää poissa ja vähän ulkona täällä tapahtuneista jutuista.

Reply
Quote:
Quote:Sain muuten idean. Miten olisi, jos ottaisimme pelin teemalauluksi tämän? Biisin tekijälle se mitä luultavimmin käy, jos kysymme. Olisi RPG Maker -pelinä vielä omanlaisempi. Big Grin

Toi itseasiassa kuulostaa tosi hyvälle. Toimis hyvin ilman lyriikoita.
//Anteeks epäaktiivisuus, olin tossa pari päivää poissa ja vähän ulkona täällä tapahtuneista jutuista.
No jos juonesta tehdään perhesidosteinen niin silloinhan biisi on täydellinen. Big Grin Muutenkin Iltahopea kaipaa kipeästi lisää huomiota, on niin taitava musiikintekijä että. ;___;
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply

Yllätti minut. Todella hyvä.
Jos kukaan ei inhoa tätä musiikkia, niin ehdotan käytettäväksi
[Image: GarfieldMasterbating.jpg]<br />

Reply
Otin yhteyttä Iltahopeaan biisun käytöstä ja kysyin lisäksi, että haluaisiko hän tehdä muitakin sävellyksiä peliin. Hän vastasi näin:

Quote:..Mitäs..
Yhdella ehdolla, anna minun parantaa sitä kappaletta ensin :D
Oon nykyisin parannellut noita mun vanhoja kappaleita sen mitä osaan ja en anna teidän käyttää tuota tämän hetkistä, koska siinä on kyllä paljon parantamisen varaa! Tietenkin pitäisin kappaleen samanlaisena melodioineen ja sanoineen, mutta laittaisin vain instrumentit ja Yumikan kuulostamaan paremmalta. Ja tekisin siitä mielelläni vielä vähän synkemmänkin, koska pidän itsekin kappaleesta ja siitä voisi tehdä vieläkin hyytävämmän. Olisiko siinä siis tarkoituksena, että Yumi laulaisikin tuon kappaleen? Jos niin, niin yrittäisin kyllä parhaani saada Yumikan kuulostamaan mahdollisimmaan ymmärrettävältä ja hyvältä.
Mutta olishan mulla hyvin aikaa tehdä tätä? Ja tekisin todellakin mielelläni muitakin sävellyksiä! /o/

Vautsi oikiasti :P Enpä ois ikinä kuvitellu mitään tällästä ja ois kyllä mahtava jos tämä teidän peliprojekti toteutuis! Saisinko mä ehkä kuulla siitä vähän tämän hetkistä juonta? Onko teitä paljon tekemässä tätä peliä?

Tällä hetkellä mietittäväksi jää, että
1. käyttäisimmekö biisistä myös laulua.
2. mitä kaikkea juonesta voimme tässä vaiheessa hänelle paljastaa.

Päätetään mahdollisimman pian, niin pääsen vastaamaan hänelle. Mitä sanotte?
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Ei kai sitä juonta tarvi peitellä yhtään? Aivan esillähän toi on täälä forkallaki...

Ja jos kaksi versiota, laululla ja ilman? Kuuntelee et kumpi sopii paremmin...
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Quote:Otin yhteyttä Iltahopeaan biisun käytöstä ja kysyin lisäksi, että haluaisiko hän tehdä muitakin sävellyksiä peliin. Hän vastasi näin:

Quote:..Mitäs..
Yhdella ehdolla, anna minun parantaa sitä kappaletta ensin :D
Oon nykyisin parannellut noita mun vanhoja kappaleita sen mitä osaan ja en anna teidän käyttää tuota tämän hetkistä, koska siinä on kyllä paljon parantamisen varaa! Tietenkin pitäisin kappaleen samanlaisena melodioineen ja sanoineen, mutta laittaisin vain instrumentit ja Yumikan kuulostamaan paremmalta. Ja tekisin siitä mielelläni vielä vähän synkemmänkin, koska pidän itsekin kappaleesta ja siitä voisi tehdä vieläkin hyytävämmän. Olisiko siinä siis tarkoituksena, että Yumi laulaisikin tuon kappaleen? Jos niin, niin yrittäisin kyllä parhaani saada Yumikan kuulostamaan mahdollisimmaan ymmärrettävältä ja hyvältä.
Mutta olishan mulla hyvin aikaa tehdä tätä? Ja tekisin todellakin mielelläni muitakin sävellyksiä! /o/

Vautsi oikiasti :P Enpä ois ikinä kuvitellu mitään tällästä ja ois kyllä mahtava jos tämä teidän peliprojekti toteutuis! Saisinko mä ehkä kuulla siitä vähän tämän hetkistä juonta? Onko teitä paljon tekemässä tätä peliä?

Tällä hetkellä mietittäväksi jää, että
1. käyttäisimmekö biisistä myös laulua.
2. mitä kaikkea juonesta voimme tässä vaiheessa hänelle paljastaa.

Päätetään mahdollisimman pian, niin pääsen vastaamaan hänelle. Mitä sanotte?
1. Ei mielellään, mun mielestä biisu parempi ku ei sanoja.
2. Kerrotaan perusrunko ehkä.

Reply
Tuo kappale on oikeesti hirveen hyvä. Sitä pitää käyttää, vaikkakin ilman sanoja.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)