• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Yhteisprojektin pomo?
Thread Modes
No kuka haluaa olla pomo, niin lähettää viestin ja mä laitan nimen äänestysruutuun.
Ja pomoasioista kiistellään jatkossa täällä.
Tällä hetkellä olevat nimet:
-Meyvn MaRa
-Lucid
-Razor
-TuhoJ
-Fungus
-Shade Hunter
-Pyhänkoski
Älkää syyttäkö sitten mua, jos nimiä on liian vähän, sillä katoin ne tosta yhteisprojusta. Voin poistaa nimen tarvittaessa.
Selvällä ääniylivoimalla oleva ihminen voittaa. Jos tulee tasapeli,
niin sitten järjestetään toinen kierros. Wink

Reply
En tiedä onko mulla aikaa johtaa, mutta ainakin apulais/varajohtajaksi voin ruveta.
Toisaalta jos haluatte mut koko projua johtamaan, en kai minä kieltäytyäkään kehtaa.
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Ilmoittaudun johtajaksi! o/
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Äänestän Fungus for shits and giggles vaikka yhteisprojekti kuulostaakin siltä että siitä tulee Heavy Rainin kaltainen interaktiivinen leffa.

Reply
Quote:Äänestän Fungus for shits and giggles vaikka yhteisprojekti kuulostaakin siltä että siitä tulee Heavy Rainin kaltainen interaktiivinen leffa.
Semmonen ei kyllä ois loppujen lopuks ois huono idea

Reply
Paitsi interaktiivine leffa ei ole peli. We need moar gameplay.

Reply
En itsekään olisi interaktiivisen leffan, vaan ihan selviytymiskauhu-puzzleseikkailun (tiedän, yök mikä nimitys) kannalla. Jos jonkinasteista yksimielisyyttä pelin piirteistä saadaan, voin jotain työtäkin tämän eteen tehdä. Mutta ideointia tarvitaan vielä, tosin työtähän se on sekin.

Tarkemmin aiheesta; mitä tämän "pomon" työnkuvaan sisältyisi?

Reply
Quote:En itsekään olisi interaktiivisen leffan, vaan ihan selviytymiskauhu-puzzleseikkailun (tiedän, yök mikä nimitys) kannalla. Jos jonkinasteista yksimielisyyttä pelin piirteistä saadaan, voin jotain työtäkin tämän eteen tehdä. Mutta ideointia tarvitaan vielä, tosin työtähän se on sekin.

Tarkemmin aiheesta; mitä tämän \"pomon\" työnkuvaan sisältyisi?
Olen samaa mieltä knassasi, selviytymiskauhupuzzleseikkailu. Kukaan muu kuin Styrokipaprika ei muuten puhunutkaan mistään interaktiivisesta leffasta (jonka toteuttaminen 2k3:lla olisi jo melko hankalaa). O_o

Pomon työnkuvaan varmaankin sisältyy projektitiedoston hallinta, yhteenkasaaminen sekä ohjaus. Myös mahdolliset muut työt kuten spritetys, koodaus, audio yms. mitä nyt haluaa ja osaa tehdä.

Reply
Quote:
Quote:En itsekään olisi interaktiivisen leffan, vaan ihan selviytymiskauhu-puzzleseikkailun (tiedän, yök mikä nimitys) kannalla. Jos jonkinasteista yksimielisyyttä pelin piirteistä saadaan, voin jotain työtäkin tämän eteen tehdä. Mutta ideointia tarvitaan vielä, tosin työtähän se on sekin.

Olen samaa mieltä knassasi, selviytymiskauhupuzzleseikkailu. Kukaan muu kuin Styrokipaprika ei muuten puhunutkaan mistään interaktiivisesta leffasta (jonka toteuttaminen 2k3:lla olisi jo melko hankalaa). O_o

Pomon työnkuvaan varmaankin sisältyy projektitiedoston hallinta, yhteenkasaaminen sekä ohjaus. Myös mahdolliset muut työt kuten spritetys, koodaus, audio yms. mitä nyt haluaa ja osaa tehdä.

Vähän menee aiheesta ohi, mutta backupeja kehiin eri ihmisille. Kaikki tietävät, että puolet projekteista kuolee tietoston kadotessa.

Ja aiheesta, äänestin itse Maraa projektin johtajaksi.

Reply
Quote:
Quote:

Vähän menee aiheesta ohi, mutta backupeja kehiin eri ihmisille. Kaikki tietävät, että puolet projekteista kuolee tietoston kadotessa.

Ja aiheesta, äänestin itse Maraa projektin johtajaksi.
No varmuuskopiot totta kai täytyy joltakulta löytyä. =D

Ja btw, thanx. ;3

Reply
Minä voin ainaki yhtenä hoitaa backuppeja, ku mulla on niin monta eri keinoo pitää ne tallesa ettei hetkeen lopu...
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Meyvyn MaRasta tuli siis yht. projektin pomo. Onko kaikki samaa mieltä?
(koska meyvynnillä on

Reply
Quote:Meyvyn MaRasta tuli siis yht. projektin pomo. Onko kaikki samaa mieltä?
(koska meyvynnillä on  6 ääntä)

Minä :|
[Image: GarfieldMasterbating.jpg]<br />

Reply
Mutta maralla ei kuitenkaan ole yli 50% äänistä ;3 Eikös pitäisi pitää toinen kierros?
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
Otan kyllä ohjaajan viran mielelläni vastaan, motivaatiota kyllä siihen löytyy. :D Tehdäänkös seuraavaksi tarkka listaus, että kuka tekee mitä? Mie voin tehä uuden ketjun.

Ja Neenya, hv. :)

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)