RPG Maker Finland
DH (Deadly hope) - Printable Version

+- RPG Maker Finland (https://rpgmaker.fi/mybb)
+-- Forum: Projektit (https://rpgmaker.fi/mybb/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Forum: Projektit (https://rpgmaker.fi/mybb/forumdisplay.php?fid=21)
+--- Thread: DH (Deadly hope) (/showthread.php?tid=1152)

Pages: 1 2 3 4 5


DH (Deadly hope) - Rpg.Rof. - 23-04-2009

DEADLY HOPE


[Image: 5mn2o.jpg]
Homeework project 07 horror

[Image: 92px-PEGI_12%2B.svg.png]



Re: DH (Deadly hope) - Aranthoc - 24-04-2009

Näin yhden screenshotin tästä pelistä, ja nyt on pakko päästä testaamaan, juuri laitoin lataukseen. Big Grin

Helvetin hienot mapit ainakin kuvissa.

Onnea projektille.




// En onnistunut pelaamaan oikein yhtään, sillä bugeja oli aivan helvetisti. Gulberryn/Galberryn nimi vaihtuu koko ajan, oman talon vessan ovesta voi kävellä läpi, ja siihen jäin jumiin, jonka takia en päässyt eteenpäin.
Sitten kun ottaa sitä kutsua hypnotisointiin, jos ei ota sitä, niin lappu jää siihen ruudulle tielle, kunnes otat sen. :|
Myös erittäin paljon kirjoitusvirheitä, ym. löytyi pelistä.
Mutta hyvä juoni oli kyllä, tosin välillä oli vähän sekavaa, mihin mennä, kun sanottiin vain "Painu kotiisi!", eikä yhtään tiennyt missä se on. Big Grin


Re: DH (Deadly hope) - Rpg.Rof. - 24-04-2009

ok korjataan.
Tuo ovien läpi kulkemiin vaikutta ensin hieman tyhmältä mutta siihen tottuu.
Näin sain asunnot näyttämään asunoilta ( tai jotain )


Re: DH (Deadly hope) - Fungus - 24-04-2009

Heti demo. :o

Lataan seuraavan version, missä olet korjannut nuo bugit. Wink


Re: DH (Deadly hope) - Metalluc - 24-04-2009

Wow! Mahtavan näköinen peli! Taidan kokeilla tätä.

Nimi ei kyllä kuulosta mahtavalta, mutta jos se liittyy juoneen,
niin eipä siinä mitään.

// Liittyykö se muuten ollenkaan juoneen? :/


Re: DH (Deadly hope) - Fungus - 25-04-2009

Äh.. Ei jaksa odottaa bugikorjattua demoa. Testaan tätä ja kerron, jos nään bugeja. 8-)


Re: DH (Deadly hope) - razor - 25-04-2009

Oli ihan hyvä demo, mut oli aika paljon bugeja ja sit tallennuspisteitä oli aika harvakseen. Sit oli kans aika paljon kirjotusvirheitä ja sit sen automatkan jälkeen on se kohta, mis pitää vältellä vartioita. No siin toises huonees on se vartija. Ku sen ohittaa ja sit menee sen seinän taakse, nii sit se kuitenkin näkee sut. Mitä ihmettä?  :o
Muuten oli ihan ok, juoni oli ihan mukava, mut bugeja kyl oli aika paljon. Jos korjaat ne ja sit niit kirjotusvirheitä niin on huomattavasti mukavampi pelata.  Wink


Re: DH (Deadly hope) - Fungus - 25-04-2009

Hienot kartat, hyvä juoni. Wink

Huonoina puolina ovat bugit, kirjoitusvirheet ja hieman tönkkö menu. Undecided


Re: DH (Deadly hope) - Rpg.Rof. - 26-04-2009

. No siin toises huonees on se vartija. Ku sen ohittaa ja sit menee sen seinän taakse, nii sit se kuitenkin näkee sut. Mitä ihmettä?  :o

Kiitoksia että ilmoitit niin saa korjattua.
Ja nimellä ei ole mitään merkitystä ilmeisesti tai en tiedä jos saattais ollakkin.

PS
Pelin loppu puolelle tulee sitten kaksi erilaista kohtausta, josta
sinun pelin aikana tehdyt vallinnat vaikuttavat kumman niistä saat.


Re: DH (Deadly hope) - Rpg.Rof. - 27-04-2009

[Image: 24mvp5u.png]


Re: DH (Deadly hope) - Rpg.Rof. - 30-04-2009

Tuota onko kukaan kokeillut pelin erästä karttaa, olikohan nimellä sisätilat 3, jossa voi kokeilla tuota ampumista ?
Haluaisin tietää mitä bugeja tässä syntyy ennekuin lisään sen muihin kartoihin, jossa sitä tarvitaan .
Kiitoksia etukäteen..  Smile

Aloitus tekstiin lisätty varoitukset.



Re: DH (Deadly hope) - Mursu - 30-04-2009

Dunno, mutta minusta sellainen sairaalasarjoista tuttu pulssikäyrä olisi coolimpi entä tuollainen ympyrä.

Tämähän näyttää itse asiassa paremmalta kuin kaikki muut projektisi, imo. Kokeilen varmasti jos löydän aikaa. Smile


Re: DH (Deadly hope) - masamaan - 30-04-2009

Latauksee meni Big Grin
//äh ei toimi täl hetkel : <


Re: DH (Deadly hope) - Pyhänkoski - 30-04-2009

Jos Saan ladattua, laitan mirrorin zshareen ku tuntuu monesti filefront kusevan...


Re: DH (Deadly hope) - Rpg.Rof. - 30-04-2009

Quote:Jos Saan ladattua, laitan mirrorin zshareen ku tuntuu monesti filefront kusevan...
Jooh kiitti Wink
Tälläin peli on helpompi tehä kun ei tarvi miettii paljoakaan vuorosanoja noille kylässä oleville hahmoille.
Ainoa vaikeus on keksiä todella hyviä ongelman ratkaisu tehtäviä, kuten sen kassakaapin numerokoodi sekä mistä sen löytää.
Monipuolista tehtävän ratkontaa on mukavampi tehä kuin lineaarista, jossa vihjeet annetaan suoraan käteen. :-[