RPG Maker Finland
Rekrytointi - Printable Version

+- RPG Maker Finland (https://rpgmaker.fi/mybb)
+-- Forum: Projektit (https://rpgmaker.fi/mybb/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Forum: Projektit (https://rpgmaker.fi/mybb/forumdisplay.php?fid=21)
+--- Thread: Rekrytointi (/showthread.php?tid=1146)

Pages: 1 2 3 4 5 6

Kiinnostaisiko mappausprojekti...? - Crab - 23-02-2008

Eli meinaan aloittaa pelin tekemisen joskus piirtämieni karttojen pohjalta. Löysin kaapista jotain 5 vuotta vanhoja karttoja joissa oli ihan mukava juonikin. Wink
Niinpä ajattelin alkaa tekemään Rpg Maker XP:llä peliä näistä kartoista. Mutta kun itsellä ei tuo mappauspuoli oikein suju, niin ajattelin pyytää jotakuta auttamaan pelin teossa, noissa karttojen teossa.

Pelin juonta ei ole oikein vielä tehty, mutta se on mukavalla alulla. Jos kukaan ei ole kiinnostunut, jääköön peli tähän. Toki tekisin itse, mutta suurin osa peleistäni tyssää karttojen tekoon. Itse tekisin juonen, databasen, eventiti, skriptit, sun muut...

Eli jos kiinnostaa, vastaa tähän topiciin. Smile

P.S. Kerron pelin idean ja muut asiat sitten henkilö- ja yksityiskohtaisesti, kun mappaaja löytyy.

Rekrytointi - Echo - 26-02-2008

Yhdistin rekrytointiketjut. -Fungus

Rekytointi (värväys), elikkä avun pyytäminen projekteihin, tulee kysyä tässä ketjussa.

Broken afterthought:

Yleisen inaktiivisuuden takia emme enää ota idlaavia jäseniä mukaan.
Postatkaa tänne kys. lomake, jos haluatte liittyä tekemään:
(Punaisella tähdellä merkityt kohdat pakollisia)

*Omistat RPG Maker XP:n aidon version - Postalityn käyttäjiä emme ota ilman kunnon perusteluja
*Osa-alue - eli osa alue mihin haluat tekemään hommia.
*Aikaisempi kokemus - kauanko olet käyttänyt rpg makeria (xp) ja arvioi oma osaamisesi em. osa-alueeseen/alueisiin kouluarvosanalla
*Sähköpostisi
[*]Milloin voit tehdä töitä
[*]Esimerkki työstä (Mappauksesta screenshotteja 2-5, databasehommista projektisample ja musiikin/grafiikan teosta pari samplea)
[*]Miksi haluat liittyä?

Jos juonta tahtoo kirjoittamaan Kimin kanssa, niin siitäkin näyte ennen kuin alat kirjoittamaan mitään. Hän sitten päätän kelvollisesta ulkoasusta.
Teksin pitää olla vähintään nämä kaksi asiaa:
1. Oikoluettu, ainakin kerran.
2. Kappalejaon pitää olla kohdallaan.

Rekrytointi - Echo - 26-02-2008

Yhdistin rekrytointiketjut. -Fungus

Kuten XP-alueellakin, projekteihin avun pyytäminen tässä ketjussa.

Nyt oma pyyntöni:  Tarvitsisin todella taitavia mappereita avuksi erääseen 2k3 peliini. Mikään paska laatu ei minulle kelpaa, vaan Rpg.Rofin ja Arafatin tasoiset mappaajamiehet pääsevät mukaan.
Tiedossa on verta, hikeä, liikaa mappausta ja mainetta ja kunniaa.

Re: Rekrytointi - Rpg.Rof. - 26-02-2008

Onks kässis kirjoitettu voisin vilkaista. . ?
.

Re: Rekrytointi - Echo - 27-02-2008

Kässis on siis täällä: http://www.univelka.net/yabb2/YaBB.pl?num=1203938502/
Jos sinulla jää ylimääräisiä mappeja joita et käytä, niin pistä tulemaan YV:llä Wink

Re: Rekrytointi - Suzumi - 28-02-2008

Tarvitsisin jonkun tekemään luolastoja, semmoisia joisa on kivoja puzzleja, kun itse en oikein osaa niitä tehdä. Ei tarvitsisi kuin tehdä mapit ja ne puzzlen kannalta tärkeät eventit, itse hoidan viholliset ym. ja voin viimeistellä sen. Hoidan myös viholliset ym. Lisää kerron sitten mesessä tai YV:llä. sähköpostia älkää turhaan laittako, en lue sitä koskaan ;_;
Mieluiten sitte ihan haastavahkoja puzzleja, kieli on sitten suomi kun niitä eventtejä tekee!

//Kuvia luolistaan voi laittaa tähän ketjuun!

MSN osote vielä tähän.
Jermakki93@hotmail.com

Re: Rekrytointi - Kimwi - 28-02-2008

Haluaako joku muuntaa skripteillä pelini suomenkieliseksi. Itse olen kerran sen tehnyt ja sitten mokasin jotain, meni hermot, tämän takia projekti jäi kesken eikä ikinä noussut. Nyt haluaisin tuolle sivuprojektilleni joka tulee suomeksi, niin sekä kunnollisen databasen, että tuon suomenkielisen käännöksen.

Toivon ettei tarvitse enää heittää projekteja roskakoriin.

Messenkerissä: sampledi[a]windowslive.com tai PM:llä voi kysellä.

Re: Rekrytointi - Echo - 28-02-2008

Kim:
Pistä YV:llä projekti niin voin tehdä tuon homman.

Re: Rekrytointi - vagga - 28-02-2008

Tarvitsen jonkun muokkaamaan skriptiä MapleStory -projektiini, eli tuosta Metroid -skriptistä pitäisi saada ylös tähtääminen pois ja pitäisi löytää hyvä ABS ja muokata se sopivaksi 2D peliin. Itse olen yrittänyt, mutta hermot siinä menee.

Jos kiinnostaa niin meseni on:
vagga94@hotmail.com

Re: Rekrytointi - Kimwi - 29-02-2008

Quote:Kim:
Pistä YV:llä projekti niin voin tehdä tuon homman.
Pistin

(Joo et varmasti ole huomannut)

//Nevermind, en tarvihe enää s_s, tulin toiseen aatokseen tuon kanssa

Re: Rekrytointi - Rpg.Rof. - 10-03-2008

TÄs jokuaika sitten tein erään pelin ihan vitsinä joka, on todella
yksin kertainen mut, jotenkin en vaan jaksannut tehä tätä loppuun tai edes alkuun joten kysyn haluuko kukaan hyvää pohjaa pelille . . .
voi tehä loppuun jos haluu ei tarvi laittaa credittei tai mitään muutakaan. . . [Image: 21bqh01.jpg]

LATAUSLINKIN laitan siiten kun jollain on mielenkiintoo Undecided

Re: Rekrytointi - Isopaha - 10-03-2008

Quote:TÄs jokuaika sitten tein erään pelin ihan vitsinä joka, on todella
yksin kertainen mut, jotenkin en vaan jaksannut tehä tätä loppuun tai edes alkuun joten kysyn haluuko kukaan hyvää pohjaa pelille . . .
voi tehä loppuun jos haluu ei tarvi laittaa credittei tai mitään muutakaan. . . [Image: 21bqh01.jpg]

LATAUSLINKIN laitan siiten kun jollain on mielenkiintoo Undecided

Hienot paint kuvat Tongue

Re: Rekrytointi - Rpg.Rof. - 12-03-2008

Koska on turhaa aloittaa uutta aihetta ajatelin tuosta super stick man:in pelistä laittaa cahrsetit ja ton kesken eräsen chipsetin tänne jos jollakin on mielenkiintoo ja ei ole lukenut peliplaneetan foorumeita. . .
Tästä jos haluu ladata

TÄS olis ton Cahrsetti

Chipsetti.....

8-)

Re: Rekrytointi - makkonen1990 - 10-04-2008

Tarvitaan mappaaja projektille monikohtainen tarina. Ei tarvitse olla mestari kelpaa kunhan karttoja viitsii katsoa.
Tarvitsen jonku tekemään karttoja. Aivan kaikenlaisia kaupunkeja, teitä, aavikkoa, yms, yms.... Itellä ei ole innostusta niihin eikä kovin taitoakaan (eikä innostusta kun rpgmaker nauraa päin naamaa koneen päivityksen jälkeen). Niiten laatulle on aivan sama kunhan ei silmät ala vuotamaan verta kun koittaa katsoa, eli jos teillä on ylijäämä karttoja niin minulla olisi käyttöä niille monikohtaiseen tarinaan. Jos meinaatte tehdä kokonaan uuden tätä varten niin vaikka viestittäkää mulle asiasta niin voin antaa ohjeita(vaikka mulle on oikeasti aivan sama miltä ne näyttää kun ei ole kovin omaa tyyliä vielä niissä kartoissa[jos surkeutta ei lasketa]), ja jos niissä käytetään jotain muuta tilesettiä kun ohjelman mukana tulleet niin ilmottakaa.
Palkkioksi saatte +3 respectiä minun silmissä ja +1 positiivista karmaa.
edit: siksi en tee ite kun ohjelma lagittaa kauheasti ja nauraa päin naamaa vähän väliä nykyään jos värkää karttoja. Ja kuten me kaikki tiedämme kyllähän minun kartat sukkaa paljon....
edit2: ja vaikka kukaan ei vielä kerenny asiaa kysyä niin ite rpg maker ei ole ongelmana vaan käyttis(ubuntu 8.04 + wine tietenkin) ei tue sitä tarpeeksi ja päivityksen yhdeydessä vielä enemmän nauraa päin naamaa..
edit3: olen kans sitä mieltä että kartat on tärkeitä mutta pietän itseäni enemmän juonikirjoittajana kuin mappaajana...

Re: Rekrytointi - Isopaha - 10-04-2008

Quote:Tarvitsen jonku tekemään karttoja. Aivan kaikenlaisia kaupunkeja, teitä, aavikkoa, yms, yms.... Itellä ei ole innostusta niihin eikä kovin taitoakaan (eikä innostusta kun rpgmaker nauraa päin naamaa koneen päivityksen jälkeen). Niiten laatulle on aivan sama kunhan ei silmät ala vuotamaan verta kun koittaa katsoa, eli jos teillä on ylijäämä karttoja niin minulla olisi käyttöä niille monikohtaiseen tarinaan. Jos meinaatte tehdä kokonaan uuden tätä varten niin vaikka viestittäkää mulle asiasta niin voin antaa ohjeita(vaikka mulle on oikeasti aivan sama miltä ne näyttää kun ei ole kovin omaa tyyliä vielä niissä kartoissa[jos surkeutta ei lasketa]), ja jos niissä käytetään jotain muuta tilesettiä kun ohjelman mukana tulleet niin ilmottakaa.
Palkkioksi saatte +3 respectiä minun silmissä ja +1 positiivista karmaa.

Hieman kyseenalaista, että miksi edes teet RPG makerilla mitään jos et jaksa tehdä karttoja.. Ne ovat hei yksi pääosa koko pelintekoa!