RPG Maker Finland

Full Version: Lord craft Legend of Falggon
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
LORD CRAFT
Legend of Falggon
Tämän projektin parissa on nyt jo vierähtännyt vuoden verran ja noin 1/3 osaa on nyt viilausta vaille valmiina koska kaikki aika joka menee tähän projektiin on mappauksessa joka näkyy
varmasti pelissäkin kun koko kartoissa ei jää alle sadan muissakuin kaupungeissa ja väli etapeissa..

Koko pelin aikana ei juosta kartalla vaan kaikki kohdat käydään eri mapin kautta juosten läpi ja kun
tietty kohtaus on ohi siirytään seuraavaan alueeseen

Hieman tarinaa:
Grenadasssa asuva Naro joutuu lähtemään ystäviensä ja tyttö ystävänsä kanssa järjestättäville festifaaleille, jossa sitten tämä vielä herkkä hermoinen Naro sitten joutuu ryöstön kohteeksi.

Mutta tämä ryöstäjä ei olekkaan aivan kuka tahansa.
Linnan tanssiaisissa Naro lähtee jahtaamaan kyseistä varasta mutta päätyykin
uhriksi aivan muuhun.
Tästä alkaa seikkailu josta Naro ei olisi edes uskonut unissaakaan joutuvansa...
Pelin aikana Naro pääsee moniin päätä huimaaviin seikailuihin !!
Paikassa nimeltä Falggon.....Joka jakautuu piemän kansaan ja valon kansaan jotka taistelevat keskenänsä...tilasta joka heillä on . .

Naro:
Hieman herkkä hermoinen kaveri ainakin aluksi koska veljensä Roy saattaa hänet vaikeuksiin typerillä vedon lyöneilänsä.
Hieman alkoholisoitunut. .

Roy:
Kiusaaja henkinen tyyppi joka on Naron nuorempi veli ja kuten
uskoa voi hänen on pienempänä nöyryytettävä tietenkin vanhempaa
veljeänsä eli Naroa.

Luna:
Pelin alussa hyvin vähäiseksi jäävä hahmo toimii kotioloisansa ja yrittää
parhaansa jotta saisi Naron joka tunnetusti on todella laiska niin hantti hommiin.

Lana:
Lunan sisko joka on todella hätäinen ja aiheuttaa näin ympärillään kaaosta.

Deya:
Tämä varsinainen pelihahmo on tyypiltänsä hyvin ymmärtäväinen vaikkakin aluksi
hän yrittää esittää kova naamaa, mutta karu menneisyys ei anna hänelle aihetta siihen
ja nykyisin toimii merirosvona. . .

Lex/Sandra
Tämä on parivaljakko joka YRITTÄÄ olla kuuluisia varkaita siinä onnistumatta
satumoisin heidän riitansa ei johdu muusta kuin epäonnistumista.
Sandra on tyypilinen lukutoukka joka tietää lähes kaikesta kaiken ja toimii näin
informoiana pelin aikana kun taas Lex on vähempi puheinen.

Edie/Ralf/Simon
Kaikein vähäpuheisimmat henkilöt joista ei juuri ota mitään tolkkua.
He kuitenkin toimivat tarinan johdattajana.
Ralf:isokokoinen ja todella tumpelo hahmo joka tottelee pomaan Edietä
Simon:Aluksi hiljainen mutta pelin edetessä saa enenmän puheenvuoroja..
Edie:Ryhmän aivot ja todelline pyssy sankari hän ei yleensä kommentoi muiten puheisiin muuta
kun hänelle annetaan jokin tehtävä niin hän yrittää pysyä kaikana siitä koska ei ole tottunut ottamaan käskyjä toisilta...

Parox:
Merirosvo ja Deya isä joka lähti merille kun deya oli pieni nyt he kohtaavat ja vanhat kaunat unohtuvat seikkailun aikana. . .

Ammatteja:
sworld Man:Kertoo jo kaiken
Figther:Taistelee omatoimisesti ja käyttää taisteluissaan käsiä tai nuijjaa.
Maagikko (Eri elemetti typpit saatavina)
Gunner:Ampuu ainoastaan pyssyillä
Elf:Ampuu ainoastaan jousipyssyllä
Alkemisti:Halitsee alkemistien salaiset opit ja käyttää voimakiviä taisteluissa
HealerTonguearantaja
Noita: Halitsee myrkytys taiat.





Tässä hiemna kuvaa mappauksesta:


http://i20.tinypic.com/ofd9jk.jpg


T:Homework project 07.
Tää vaikuttaa hyvältä peliltä ja mappaus on todella hienoa.
Kyllä tästä vielä jotain tulee, sanokaa mun sanoneen.
Mappaus näyttää todella hyvältä. Minäkin yllätyin.

Luulin aluksi, että peli sijoittuu nykyaikaan, sillä Grenada niminen saarivaltio on olemassa
Uskon Isopahaan..tästä tulee vielä jotain SUURTA! Smile
Tänään aloitin bugi korjaukset ja lisäsin kentille 84 arkkua lisää mut sit jostain kumman syyst väsähin mut tulipahan sekin tehtyy no peli kellon mukaan jonka siihen värkkäsin niin peli aluillaan ja kellos täydet 2,5 h.

Swithsien luku pyörii jo siel 600 paikkeil kun oon tehnyt monia väli videoita mm: sellaisia missä jouduttaan hyppimään kartalta kartlle jn. jne.

Harmittaa vaan et on hieman P** kone niin ei voi ottaa video kuvaa kun pätkii niin saat***** mut
täs on yks mapist otettu kuva silmien iloksi tonkin tekeminen vei lualastoineen ja väli videoineen noin viikon ei saa varmaan kunnol selvää mut kyl siit jotain varmasti irtoo. . .. !! Wink

http://i23.tinypic.com/14inzbt.jpg
Juu, ihan mukavahko, minkä kokoinen tuo keskeneräinen on?
Ei helvetti oot kova mappaaja
[quote]Juu, ihan mukavahko, minkä kokoinen tuo keskeneräinen on?
mm-mm. Tulee varmaan ihan hyvä peli, kun mapit on tollasia Big Grin Hyvää työtä, en tajua miten jaksat xD
Juoni kuulostaa kohtuullisen mielenkiintoiselta. Mm. En tahtoisi näkevän tämän projektin jäävän niin sanotusti "jäihin" ;D
Hmm..meneeköhän jo vähän liiotteluksi noi mappien koot?
Minusta isot mapit kertoo siitä, että tekee mielenkiinnolla pelejä varsinkin jos mapit on hienoja. Itellä
palais hermot ton kokosen mapin tekemisessä. Onko muuten tietoo millon tulis demo tai jotai ? Odotan innolla, että pääsisin kokeilemaan tätä peliä.
Quote:Hmm..meneeköhän jo vähän liiotteluksi noi mappien koot?

Ei ehkä liioitteluksi, mutta Rpg.Rof. huomioon se, että kartat muuttuvat raskaammiksi mitä isompia ne ovat.
Todella kaunista jälkeä. Voi kun voisikin tuollaisia Tilesettejä saada XP:lle :/.
Quote:
Quote:Hmm..meneeköhän jo vähän liiotteluksi noi mappien koot?

Ei ehkä liioitteluksi, mutta Rpg.Rof. huomioon se, että kartat muuttuvat raskaammiksi mitä isompia ne ovat.
Tiedän ja ne ei muutu muuten raskaaksi ellei eventti raja ylitä 50 ON swithsiä samalle kartalle olen tiennyt tän jo aikoja sit mut huomasin et nois variableis ei oo mitään rajaa mut tuskin tulen tekee sellast maata mis tarvis 50 swithsiä samalle kartalle.

Miltäs kuulostais resiinalla kulkeminen ja rotkojen yli hyppiminen sekä radalle tipahtaneiden laatikoiden väistely.auto etenemällä. Meinas mennä yli aikaa kun tekee sitä koska en keksinyt keinoa millä saan hamon kulkemaan ja viimenään kun painaa shiftii niin kaveri hyppää ettei se jumitu, mut sit mä keksin sen ja bugi korjausten jälkeen sain senkin valmiiks 4 päiväs. Big Grin

T: ei pidä hätäillä hätäilemällä ei tuu kuin K***päisii kakaroit!!
Pages: 1 2 3 4 5 6