RPG Maker Finland

Full Version: Tale From Inside
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Tale From Inside

Tyyppi: PuzzleRPG
Kieli: Englanti
Tekijä: Johe
Ohjelma: 2k3
Versio: ei ole

Juoni
Nuori mies herää metsästä autuaan tietämättömänä miten on sinne joutunut tai ylipäätään miksi on sinne joutunut, mutta päättää lähteä etsimään muita ihmisiä jotka voisi auttaa tätä pääsemään kotiinsa mutta kukaan ei näytä pystyvän auttamaan joten hän joutuu itse selvittämään tämän sotkun...

Hahmot

Nimi: Duane
Luonne: Erittäin äkkipikainen ja hieman levoton. Koko ajan liikkeessä...

+ bonus hahmoja joita en vielä paljasta

Pelistä

Pelissä ei taistella (Ylläri) ja se perustuu täysin puzzlejen selvittämiseen...

Screenshots

[Image: Metikk.jpg]

[Image: Woorldi-1.jpg]

[Image: Kaupunki.jpg]

Metalluc

Tässä listaa:

1. Pidän juonesta ja pelityylistä! Itsekin aion jossain vaiheessa tehdä puzzlepelin jossa ei taistella ollenkaan.
2. Voisit kertoa vähän enemmän hahmosta Wink
3. Odotan innolla! Voin olla betatestaaja! (Jos tulee beta).
Haista vit* Big Grin Melkein sama idea, ja samankaltainen juoni tällä hetkellä menossa olevassa projektissani :/ Nojaa. Minun pelissäni ainakin taistellaan Big Grin

EDIT: OIKEASTI!! Vähän ärsyttää Big Grin No, onneksi olen kuitenkin jo aloittanut projun (aikoja sitten) joten et voi syyttää minua ainakaan matkimisesta Big Grin
MällitScreenit nakattu katsojille
Mällit nakattu katsojille.... reps Big Grin

Ihan nätti tuo maailmankartta, jotenki vain pisti silmään tuo miten suoraa kaikki on : 7
Quote:Mällit nakattu katsojille.... reps Big Grin

Ihan nätti tuo maailmankartta, jotenki vain pisti silmään tuo miten suoraa kaikki on : 7

Lähes neliskanttisella maa tilellä on vaikea saada aikaiseksi mitään jännempää
Kartasta tulee jollain sairaalla tavalla mieleen tämän miehen seikkailut:
[Image: 2574605147_b6ed51c6a5.jpg?v=0]
[Image: Woorldi.jpg]

Höpön löpön. Neliskanttisella tilellä saa kyllä tehtyä paljon jännempiäkin karttoja. Lihotat vain noita mantereita, teet niistä rosoisempia ja etkä jätä laihoiksi pitkuloiksi. Tällä hetkellä maailmasi on kuin geometrian tehtäväkirjasta. Tongue
Quote:[Image: Woorldi.jpg]

Höpön löpön. Neliskanttisella tilellä saa kyllä tehtyä paljon jännempiäkin karttoja. Lihotat vain noita mantereita, teet niistä rosoisempia ja etkä jätä laihoiksi pitkuloiksi. Tällä hetkellä maailmasi on kuin geometrian tehtäväkirjasta. Tongue

Mutta ei tuolla maailman kartalla seikkailla paljoa...
Voi huoh. Vaikka kartat tehdäänkin pelattavuuden pohjalta ei niitä SILTI tarvitse jättää putkiksi jotka ovat rumia kuin synti. Tuolla periaatteella voisit saman tien nakata koko maailman kartan pois ja laittaa vain kylästä A teleportin kylään B jne.

Karttasi on huono. Ota neuvoista vaari, tee siitä parempi äläkä selittele.
Tuo metsäkartta on erittäin tyhjän näköinen ja maailmankartta on vähän liian lineaarinen, mutta mielenkiinoiselta vaikuttaa muuten.
Quote:Tuo metsäkartta on erittäin tyhjän näköinen ja maailmankartta on vähän liian lineaarinen, mutta mielenkiinoiselta vaikuttaa muuten.

Kun tarkemmin katsoo se näyttääkin tyhjältä. Lisää vain kukkia ja pensaita ja kaikkea jännää niin hyvä tulee. Wink
Quote:
Quote:Tuo metsäkartta on erittäin tyhjän näköinen ja maailmankartta on vähän liian lineaarinen, mutta mielenkiinoiselta vaikuttaa muuten.

Kun tarkemmin katsoo se näyttääkin tyhjältä. Lisää vain kukkia ja pensaita ja kaikkea jännää niin hyvä tulee. Wink

Kuva on otettu vahingossa 1Layeriltä joten korvaan sen kohta uudella

//Joko nuo kelpaa kaikille?
Tuo maailmankartta on yhä sama suora, kannattaa sitä rosoisuutta pistää sinne missä pelaaja liikkuu eikä tuonne veteen.

Tuo on jo paremman näköinen metsäkartta, mutta siinä on yhä nuo "tunnelit" eli kartan reunat tyhjää täynnä. Se näyttää muutenkin vähän liikaa huoneelta, kun se on neliö ja lähtee suoraan käytävät ulos :/
[Image: k9jmgp.jpg]

Koita nähdä vaivaa pelisi eteen, se on suurta plussaa. Kuluta tuohon maailmankarttaan päivä tai pari, tiedän että siinä menee ikuisuus tuommoisella tilesetillä, mutta on se sen arvoista. Itse ainakin haluan hienon maailmankartan vaikka siellä käytäisiin vain pyörähtämässä kerran koko pelin aikana. Tuossa kuvassa on malli siitä millasen voisit tehdä, ei se haittaa vaikka se on tosi tosi tosi kulmikas, tilesetin huomioon ottaen se ei haittaa.
Pages: 1 2 3