• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Kirjautuminen onnistuu nyt myös sähköpostiosoitteella.
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com).
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yleinen jutustelu
Hei immeiset, rpg makereiden ääressä hääränneet Big Grin

Täällä taas. Ah niin pitkästä aikaa. Jätin foorumin kuukausiksi, mutta nyt voisi taas palata kun ihmisiäkin näyttää olevan. Niin monta vuottakin on kulunut.

Joo ei niistä yhteisprojekteista tullut mitään, mutta kaiketi parempi niin. Itse olen keskittynyt enemmän musiikin tekoon näinä päivinä, mutta rpg maker kiinnostus on vielä olemassa. Jossain vaiheessa ehkä pyöräytän yhden projektin tänne (ehkä, en tiedä, kuka tietää)

Mutta yhdestä asiasta olen satavarma ja aion jakaa ne tänne näin rpg makereittajien käsiin. Sävellän musiikkia alituisesti ja jotkut kappaleista on tarkoitettu ilmaisjakoon. Uudistan shade hunterin sävellykset threadin ja jaan ne sinne

Mahtavaa nähdä että täällä on vielä eloa! Smile

Uutisia elämästäni:
Tuossa muutama viikko sitten ostin 51m² kerrostalokaksion jota on remontoin. Tavoitteena olisi saada remontti valmiiksi ennen joulua, sen jälkeen pääsen keskittymään uudelleen RPG Makerin mahtavaan maailmaan, MV onkin jo odottanut koneella sen julkaisusta asti.  Smile

Kevätkesällä sain julkaisugrafiikan- ja verkkoviestinnän tutkinnot valmiiksi (mikä nyt onkaan se virallinen nimitys).

Eikös foorumi täytä kohta 10-vuotta? Vai onko se "vasta" ensi vuonna? Tongue

Päiviä TJ pitkästä aikaa!

Meistä molemmista on tullut näköjään samoihin aikoihin onnellisia asunnon omistajia, ostin itsekin rivitalokolmion viime viikolla ja myös täällä on kova remppa päällä Tongue

Tuo foorumin ikä onkin hyvä kysymys. Tarkastin, että ensimmäinen viesti edelliseen foorumialustaan on lähetetty 6.9.2007 klo 15.17.21. Mutta sehän ei ollut ensimmäinen foorumi, vaan sitä edelsi myös yksi Allun perustama foorumi. Eli kyllä aika lähellä tuota kymmentä vuotta varmaan ollaan Smile

EDIT: Ensimmäinen toimiva Allun foorumin arkistointi archive.orgista löytyy täältä: http://web.archive.org/web/2007012112070....com/forum.
Aikaisin viesti mikä tuolta osuu silmään on 03.01.07. Olisikohan siinä meille vuosipäivä? Big Grin

aah, vuosipäivä on siis vai tulossa? Ympyrä sulkeutuu...

Hyvä syy palata takasin kehiin =)
[Image: images?q=tbn:ANd9GcQAzMK6vMy8-AJ5KG1WW21..._C_YusxLnA]

10 vuotta on aika pitkä aika.

Se on ihan ikuisuus.

Hellou hellou hellou!

Tässä reilut kuukausi sitten vaihdon vanhan auton Volvon S40-malliin. Mukava ajaa autolla joka on lämmin ja pysyy käynnissä, ja on nykyaikainen verrattuna vanhaan. Big Grin

Vieläkin on asunnon remontti päällä, ei varmaankaan jouluksi kerkiä, ehkä tammikuuksi. Vielä pitää keittiö saada kuntoon, tehdä pintamaalaukset ja asentaa lattia. Pidän teidät ajan tasalla.  Smile

Windows-kone pitäisi hankkia jotta saisi jatkettua taas vanhoja projekteja. Surface Pro 4'sta olen miettinyt, mutta pitäisi varmaan odotella Pro 5'n tuloa, hmm...

Ompas täällä kuollut meno.

Nyt ei varsinaisesti kyllä voida puhua mistään uutisesta Big Grin

Forum Jump:

1 Guest(s)