• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Kirjautuminen onnistuu nyt myös sähköpostiosoitteella.
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com).
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hei!
Tervehdys kaikille! Smile

Olen Labyrinthine, 34 vuotias RPG Maker- käyttäjä Etelä-Suomesta. Pääasiassa käyttämäni ohjelma on RPG Maker Vx Ace, mutta olen kokeillut myös muita versioita. Valitsin RPG Makerin pelieni suunnittelupohjaksi muutama vuosi sitten sen helppokäyttöisyyden vuoksi.  

Alkuaikana harjoittelin ohjelman käyttöä. Tuloksena oli 3 suhteelisen nopeasti kehitettyä, samaan maailmaan sijoittuvaa peliä, jotka julkaistiin myöhemmin Steamissä ulkopulisen tahon toimesta. Pelisarjan nimi on Labyronia, jonka viimeisimmän (pää) osan parissa olen nyt työskennellyt viimeiset 2 vuotta.

"Siviilissä" mietin pitkään mitä elämälläni tekisin, seikkaillen päämäärättömästi vuodesta toiseen. Lopulta löysin RPG Makerin ja yllätyin siitä ettei sen käyttäminen ollut rakettitiedettä. 
Harrastuksistani voisin mainita piirtämisen. Tätä taitoa olen hionut viime aikoina voidakseni tarjota enemmän originaaligrafiikkaa seuraavassa pelissäni. Kuvankäsittely on toinen asia jonka hallitsen melko hyvin.

Laittanen postia myöhemmin työn alla olevasta projektistani!

Terve mieheen ja tervetuloa foorumille!

Katselin nopeasti Steamista Labyronioita ja täytyy sanoa, että joku niissä laittoi taas nostalgiahampaan kolottamaan. Täytyypä mahdollisesti kokeilla kyseisiä tekeleitä tässä kun ehtii Smile

Toivottavasti viihdyt foorumilla, vaikka täällä nykyään aika hiljaista onkin. Ehkä seuraava kohderyhmä RPG Makereilla löytyykin sinun ikäluokastasi? Big Grin

Forum Jump:

1 Guest(s)